14-15 aprilie 2021 • EDITIE ONLINE
REZERVA LOC

Conferinta

O zi cu sesiuni ce reunesc specialistii locali si internationali. Conferinta va oferi oamenilor de marketing kit-ul de informatii necesar pentru a face fata provocarilor in mediul digital

click aici

Training

Un training intesiv de marketing digital pentru profesionistii romani din companii medii si mari care vor sa isi valideze strategia actuala si in acelasi timp sa afle tactici actuale. Locurile limitate!

click aici

Conferinta

Ce determina brandurile sa inoveze si ce retete functioneaza in lumea brandurilor mari? O conferinta de o zi cu multe exemple relevante despre cum liderii in marketing combina experientele memorabile cu puterea tehnologiei pentru a crea campanii ce genereaza impact in business.

09.45
Deschiderea Evenimentului

Cristian Manafu

Moderator

10:00 - 10:20
How to build brand relevance in the 3rd digital decade
Ultimul deceniu digital a fost dominat de social media, mediu exploatat major de branduri. Intai pentru ca era 'gratis', apoi pentru ca acolo isi gaseau publicul (focus pe reach). Si, cat timp formula iesea destul de usor pe plus, au considerat a fi suficient. Insa, cu cat presiunea pe investitiile in digital creste, companiile nu se mai multumesc doar cu cifre digitale, ci vor sa vada cum aceste cifre au o consecinta directa in business. Iar cand performance planning-ul a devenit standard si cand toti se bat pe acelasi public cu aceleasi 'arme' clasice, cum reusesti sa fii relevant pentru publicul tau tinta in al 3-lea deceniu digital?

Bogdan Nitu

General Manager, Webstyler

10:30 - 10:50
Repositioning Your Brand in the Age of Purpose and Consumer Empowerment
Brand-urile care sunt atente la vocea consumatorilor castiga in fata competitiei. Astazi oamenii de pretutindeni au asteptari mari de la companii si au de asemenea canalele prin are pot oferi feedback direct brand-urilor. Ce castiga brand-urile care asculta? Un rol important in societate si un loc in inimile oamenilor.

Laura Barbu

Brand and Marketing Communication Director, Vodafone

11:00 - 11:20
Rapid Shifting to Online When Pandemic Closed Traditional Offline Channels
In contextul pandemiei, tot efortul si toata atentia merg catre oamenii din prima linie si e firesc. Dar pentru companiile romanesti afectate direct si indierect de schimbarile impuse, ce solutie avem? Poate digitalul aduce o bula de oxigen chiar si intr-un domeniu traditional offline? Momentul 2020 a accelerat puternic digitalizarea companiilor, dar fiecare s-a descurcat prin propriile puteri. Ce se poate face pentru a diminua impactul mai ales pentru micii producatori romani, cu medii de distributie traditional in offline?

Mihai Caluseriu

Creative Director, Conversion

11:30 - 11:50
Minimalism as Marketing Tactic: How Less Can Be More
Un nou val de consumatori poate fi observat in mediile sociale: minimalistii. Ei vorbesc despre “intentional buying” si “intentional living” si se raporteaza diferit la produsele pe care le aleg si la felul in care isi petrec timpul liber. Vom analiza insight-uri care sa ne ajute sa navigam prin universul acestora, sa le intelegem motivatiile si sa creionam cateva directii prin care brandurile lor ajunge la ei.

Claudia Chirilescu

Director General, Spoon

12:00 - 12:20
Marketing Transformation: Preparing for the New Normal
Transformarea digitala a fost un subiect la moda in anii trecuti. Acum este un must-have pentru companiile de toate marimile. Digitalizarea si inovatia nu mai sunt concepte SF, ci tactici definitorii ale brand-urilor intr-o piata foarte interconectata si - de ce nu? - zgomotoasa. O incursiune in calatoria digitala a unui brand cunoscut pentru inovatie.

Alexandru Mihalache

Head Of Digital, UniCredit Bank Romania

12:30 - 12:50
The Future of Digital Creativity and the Impact of the New Marketing Technologies
Marile brand-uri care investesc in performance marketing, precum Airbnb, recunosc puterea creativitatii si a storytelling-ului. Acesta este un alt semn ca la peste 70 de ani de la nasterea publicitatii, oamenii imbratiseaza povestea, mai mult decat produsul real. Totusi, felul in care spunem povestea brandului astazi este strans legat de platforme, tehnologie si democratizarea comunicarii. Si aceasta este o alta poveste in sine.

Gabriel Patru

Brand Strategy Consultant, Therefour & Membru Consiliu Director IAB Romania

13:00 - 13:20
Becoming and Staying a Disrupter in Digital Marketing
Distruption-ul in Digital Marketing era vazut ca un prilej pentru branduri de a valorifica partial schimbarile in comportamentul consumatorilor. Dar, in acelasi timp, era parte a unui proces optional si lent. Azi, disruption-ul nu mai e optional, ci a devenit un proces absolut necesar pentru ca brandurile sa se conecteze, in mod real, cu audientele lor. Afla cum reuseste brandul Pepsi sa redefineasca, in mod constant, rapid si eficient, felul in care comunica online cu audienta.

Laurentiu Ion

Sr. Digital & Media Manager Beverages, PepsiCo

13:20 - 14:00
Pauza de Pranz
14:00 - 14:20
Creating a New Marketing Mindset for Digital Leadership
Un om de marketing activ si implicat e orientat mereu catre solutii, indiferent de provocarile cu care se confrunta. Mai mult, cauta sa isi adapteze strategia atunci cand media se transforma si consumatorii isi schimba obiceiurile de consum.

Ana Maria Bajan

MARKETING, BUSINESS DEVELOPMENT & PR EXECUTIVE DIRECTOR, CAROLI FOODS GROUP

14:30 - 14:50
Reimagining What it Means to be a Brand: rethinkining content, conversations, commerce, to answer to new consumer needs
O auzim la toate conferintele si in toate strategiile de brand: “consumatorii sunt in centrul afacerii noastre si toate deciziile pe care le luam pornesc de la tensiuni si nevoi ale lor”. Are sens. Mai ales atunci cand trebuie sa implementezi asta pe termen mediu si lung. Dar ce faci cand trebuie sa actionezi rapid pentru a raspunde unui context cu impact mai ales asupra consumatorului? Hai sa aflam la Digital Marketing Forum cum am reusit cu brandurile L'Oréal sa regandim continutul, conversatiile si vanzarile intr-o perioada cu atatea necunoscute.

Raluca Duta

Chief Marketing Officer, L’Oreal Romania

15:00 - 15:20
Building extraordinary campaigns by adopting a mobile-first strategy
Acum, mai mult ca oricand, utilizatorii cauta, interactioneaza si consuma informatii intr-un context mobile, iar asteptarile lor cu privire la ceea ce aceste dispozitive pot livra au crescut. Exponential, au crescut si asteptarile pe care le au din partea brandurilor si companiilor, care trebuie sa raspunda unor nevoi imediate si pentru care a devenit imperativ sa integreze viziunea mobile-first in strategia de marketing si de continut. Este foarte important sa gandim holistic, sa aplicam aceasta strategie pentru toate platformele de brand, pe care intai sa le gandim pentru mobile si apoi sa le adaptam pentru desktop.

Gabriel Eremia

Marketing & Product Management Director Arctic

15:30 - 15:50
Brands Under Pressure: Growing Healthy Brands During Pandemic

Comportamentele consumatorilor s-au schimbat fundamental in ultimul an. Digitalizarea fortata, impusa de COVID-19, dar si consecintele psihologice ale izolarii, aduc cu sine o mare imprevizibilitate, una greu de gestionat. Multe dintre best practice-urile intuite de oamenii de marketing acum 2-3 ani nu-si mai gasesc locul in “noul normal”.

Exista, insa, o modalitate prin care noile comportamente ale consumatorilor si compatibilitatea lor cu brand-urile pot fi urmarite in timp real.

Sesiunea vorbeste despre “sanatatea” brandurilor din Romania:

  • Ce s-a schimbat esential
  • Cum masuram interesul utilizatorilor legat de un brand/ subiect
  • Cum masuram impactul pe care il are comunicarea unui brand in .ro
  • Reactiile pozitive ale consumatorilor cu un brand
  • Comparatia celor 3 indicatori cu celelalte brand-uri puternice din categorie

Alexandra Caciur

Head of Data & Business Intelligence, Digitas Romania

16:00 - 16:20
Harnessing the Power of Video Marketing
Trend-ul ultimilor ani - video marketing - a cunoscut noi forme in ultimele 12 luni. In contextul pandemiei, atat consumatorii, cat si brand-urile si-au orientat atentia spre continutul video. A fost cea mai buna cale de a comunica cu impact in 2020 si cu siguranta va fi si in 2021. Un studiu de caz relevant, actual si cu cifre.

Mihai Tanase

Head of Digital & CRM - Southern Eastern Europe Cluster, Renault & Dacia

16:30 - 16:50
Making Your Content Stand Out and Deliver Quantifiable Results
Odata cu cresterea in popularitate a marketingului prin continut, apar intrebari despre impactul si eficienta acestui canal. Cat e BS, cat e ROI pozitiv? Vom trece impreuna prin detaliile unei strategii de content marketing care au adus o crestere de 40%+ in vizibilitate pe Google (non-brand) si sute de mii de euro extra in banca.

Alin Vlad

Chief Marketing Officer, OTTER Distribution

Digital Marketing Forum 2021 aduce o serie de avantaje partenerilor, contribuind la pozitionarea brandului, determinand asocierea acestuia cu specificul evenimentului si oferind oportunitatea de a interactiona direct cu persoane importante pentru companie.
Organizator
PARTENERI
Cu sprijinul
  • Hosting by Host-Age.ro
Parteneri media
Comunitati