Prima zi a evenimentului a adus impreuna specialisti din companii si agentii cu experienta in marketingul interactiv si comunicare online. Conferinta a inclus prezentari si dezbateri despre tactici si campanii cu rezultate dovedite, oferind profesionistilor din marcom kit-ul de informatii necesar pentru a face fata provocarilor actuale din mediul digital.
A doua zi a fost dedicata examinarii celor mai noi tendinte si strategii in marketingul digital, precum si a instrumentelor si platformelor disponibile pentru a ajuta companiile sa-si creasca afacerile online. Participantii au avut oportunitatea de a se intalni cu experti in domeniu si de a discuta despre cele mai bune practici si strategii care au avut succes in piata de marketing digital.
Pe 12 mai, participantii au avut ocazia de a intra in contact cu partea practica a marketingului cu o zi special gandita ca un laborator de idei, care s-a concentrat pe modul de implementare a tacticilor si solutiilor pe platformele digitale. Subiectele din cele 2 training-uri au aratat participantilor cum sa aplice diferite solutii de succes in cadrul companiilor lor. Afla detalii.