16-17 MAI 2022 • HOTEL JW MARRIOTT & ONLINE

Training

Un training intensiv de marketing digital pentru profesionistii romani din companii medii si mari care vor sa isi valideze strategia actuala si in acelasi timp sa afle tactici noi.

Conferinta

O zi cu sesiuni ce reunesc specialistii locali si internationali. Conferinta a oferit oamenilor de marketing kit-ul de informatii necesar pentru a face fata provocarilor in mediul digital.

Program Conference 2022

ZIUA 2 (17.05) - DIGITAL MARKETING CONFERENCE

A doua zi a evenimentului aduce impreuna specialisti din companii si agentii cu experienta in marketingul interactiv si comunicare online. Conferinta include prezentari si dezbateri despre tacti si campanii cu rezultate dovedite, oferind profesionistilor din marcom kit-ul de informatii necesar pentru a face fata provocarilor actuale din mediul digital.

08.00 - 08.45 INREGISTRAREA PARTICIPANTILOR
Cafeaua, croisssantul si locul preferat ii asteapta pe cei mai matinali dintre participanti.
09.00 - 11.00 SESIUNEA 1
The New Science of Digital Marketing - How to Reshape Your Strategy for 2022 and Beyond
La granita dintre marketing online si tehnologie se intrepatrund platforme, software, UX, echipe care pot lucra Agile. Cum reusesti sa integrezi tehnologia si solutiile digitale in campaniile de digital marketing? Cum intepretezi datele de business pentru a le transforma in inshight-uri si segmente de audienta pentru campanii personalizate? Prezentarea va aprofunda tranzitia unui departament de digital marketing la un Digital Lab functional care sa adreseze nevoile din ce in ce mai mari ale clientilor din banking.

Ana Maria Ghiurca

Head of Digital Marketing, BCR

Let Your Customers Know You Moved Online – How to Build the Digital Ecosystem with the Help of Mobile Apps and Social Platforms
Odata cu trecerea in online a din ce in ce mai multor servicii pentru consumatori, crearea unui ecosistem digital a devenit un pilon strategic important pentru companii. In prezent, reteaua de comunicare digitala McDonald’s urmareste pasii clientului, de la aparitia dorintei de cumparare si pana la reintoarcerea in restaurant, pentru o noua vizita. Prezentarea va vorbi despre cum intreagul ecosistem digital devine o solutie puternica pentru a interactiona cu consumatorii, pentru a construi o comunitate si pentru a te pastra relevant intr-o lume in continua schimbare.

Cosmina Tapliuc

Digital Marketing Manager, McDonald’s

How to Earn Users' Attention and Drive Brand Growth
Intr-o lume digitala in care userii au devenit experti in a bloca sau a ignora continutul mesajelor de advertising, brandurile au nevoie de noi solutii care sa le ajute sa isi imbunatateasca felul in care comunica cu publicul lor tinta. La finalul anului trecut, Teads a colaborat cu dentsu international pentru derularea primei cercetari asupra economiei atentiei. Care sunt indicatorii cheie care se coreleaza cel mai bine cu atentia userilor? Cum sunt acestia folositi cu succes atat in Romania cat si la nivel Global de catre clientii nostri? Despre toate acestea intr-o prezentare care se va concentra pe solutii la indemana oricarui brand la pachet cu studii de caz relevante.

Sergiu Gruita

Industry Director, Teads, The Global Media Platform

Introducing the Multi-Touch Marketing Blueprint
In cei peste 5 ani de experienta pe piata de digital din Romania, am ajuns la concluzia ca modelul actual de urmarire si optimizare a campaniilor de digital marketing este depasit. Am adunat date din sute de companii implementate pentru cei 200 de clienti MTH Digital si am sintetizat un nou model de impartire, optimizare si masurare a rezultatelor: Omnichannel Marketing Blueprint. Cum poti face reclamele de Facebook Ads si Google Ads sa lucreze impreuna? Cum ne putem folosi de content evergreen (articole SEO, videoclipuri YouTube) pentru a ne optimiza costurile de marketing. Cum ne putem folosi de e-mail marketing pentru a loializa si retargeta contextual.

Robert Dumitru

Managing Partner, MTH Digital

Moderator

Cristian Manafu

CONFERENCE HOST

11.00 - 11.30 PAUZA DE CAFEA
O cafea alaturi de profesionistii in domeniu este intotdeauna un moment bun de socializare
11.30 - 13.00 SESIUNEA 2
Real Time Dynamic Creative Optimization - Next Step in Personalizing Your Digital Communication
Targetarea este foarte importanta in orice campanie online. La fel este si relevanta continutului afisat publicului tinta. Marketingul digital actual are la dispozitie noi instrumente si tactici avansate pentru a pune consumatorul fata in fata cu reclame relevante si, in ultima instanta, pentru a-l convinge pe acesta sa faca interesat cel putin un click.

Andrei Gradinaru

Agency Sales Manager, RTB House

Contextual Targeting - The New Normal of Digital Marketing

Privind dincolo de initiala targetare a audientei cu targetarea contextuala. Renuntarea la cookie-uri afecteaza toate aspectele pubicitatii digitale asa cum o cunoastem — personalizarea, targetarea audientei, urmarirea si masurarea, limitarea frecventei si multe altele. In timp ce industria este in cautarea unor noi solutii eficiente, targetarea contextuala renaste. Ce asaza targetarea contextuala inaintea ofertelor concurente? Si cum pot brandurile sa isi perfectioneze strategiile de publicitate pentru a creste impactul campaniilor intr-o lume in care este din ce in ce mai greu sa targetezi consumatorii.

Olimpia Norsesovici

Senior Sales Manager, MGID Romania

Brand Engagement Session - Marketing to Gen Z the Right Way
In ultimii ani, Pepsi s-a bazat pe new media si tehnologie in marketing nu doar pentru a inova in categoria sa, ci si pentru a fi un brand cat mai relevant pentru consumatorii sai. Noi experiente digitale au fost lansate si noi canale de comunicare au fost explorate. Cum isi adapteaza un brand comunicarea la noua generatie si ce tactici functioneaza astazi in marketingul digital, aflam dintr-o discutie brand - agentie cu multe insight-uri valoroase.

Laurentiu Ion

Head of Total Connections Planning & Media , PepsiCo Romania

Ioana Petrovici

Brand Manager Pepsi, PepsiCo Romania

Victor Stroe

CHIEF STRATEGY OFFICER & ASSOCIATE DIRECTOR, LEO BURNETT

Cristian Manafu

CONFERENCE HOST

Moderator

Ioana Anescu

Managing Director, IAB Romania

13.00 - 14.00 PAUZA DE PRANZ
Ca intotdeauna, la mijlocul zilei, participantii sunt asteptati la un pranz de 5 stele
14.00 - 15.45 SESIUNEA 3
How Limitations Enhance Creativity
In industriile creative, limitarile si restrictiile par sa omoare creativitatea. S-a dovedit insa ca piedicile pot duce la rezultate neasteptate si mai ales bune. Iar oamenii de marketing trebuie sa stie asta. Mai ales dupa doi ani de pandemie, care ne-au adus provocari cat pentru 10 ani.

Patricia Zegreanu

Marketing & Communication Manager, Porsche Romania

How to Make Your Creatives More Effective
Sa creezi o reclama eficienta nu e usor. Nu exista o formula magica (nici n-ar trebui sa existe), insa printr-o abordare bazata pe date si studii, agentiile si brandurile pot optimiza creativele pentru impact in business. 

Aneta Plesa

Industry Manager, Google Romania

Design to Connect. How to Build a Community for Growth and Embrace the Change.
Reaching Digital Maturity – abilitatea unui business de a fi flexibil in raport cu schimbarile rapide din domeniul tehnologiei si de a introduce cu success noi tehnologii in industria de care apartine. Ce inseamna maturizare digitala difera pentru fiecare nisa si fiecare business. Important este sa stabilesti calea care va duce la cresterea comunitatii tale.

Mihai Caluseriu

Creative Director, Conversion

How to Use Data for Better Digital Marketing
Multe din deciziile de comunicare se iau in prezent folosind informatii din research sau focus grup. Sunt insa aceste date suficiente pentru a intelege consumatorul de astazi? Traim intr-o era digitala in care consumatorii sunt expusi zilnic la o multitudine de mesaje si au interactiuni digitale care le pot schimba rapid comportamentul. Afla cum poti folosi datele pentru a livra mesajul potrivit, la momentul potrivit si pe platforma potrivita.

Laurentiu Dumitrescu

CEO, Digital Star

Moderator

Cristian China-Birta

ANTREPRENOR DIGITAL, KOOPERATIVA 2.0

16.00 - 17.15 SESIUNEA 4
Performance Branding Session - Insights from High Performing Campaigns

Care sunt oportunitatile momentului in digital marketing? Ce schimbari de consum media si cu ce efecte in comunicarea de brand prefiguram in acest an? Ce tehnologii si instrumente noi au la dispozitie companiile astazi? Cum arata mix-ul de social media al marilor companii de la noi? La aceste intrebari si multe altele vor raspunde specialisti cu experienta din companii si agentii cu renume.

Bogdan Turcanu

Head of Marketing, PRO TV

Gabriela Nanu

Head of Marketing & Digital Product Gas & Power, OMV Petrom

Adrian Calarasu

Digital Category Manager, Homecare, Unilever

Simina Zidaru

Managing Director & Creative Director, Tribal DDB

Moderator

Gabriel Patru

Brand Strategists Therefour.io & President IAB Romania

Digital Marketing Forum aduce o serie de avantaje partenerilor, contribuind la pozitionarea brandului, determinand asocierea acestuia cu specificul evenimentului si oferind oportunitatea de a interactiona direct cu persoane importante pentru companie.
ORGANIZER
MAIN PARTNER 2022
GOLD PARTNERS 2022
AGENCY PARTNERS 2022
SILVER PARTNERS 2022
Platform Partner 2022
SUPPORTED BY
  • Hosting by Host-Age.ro
MEDIA PARTNERS
COMMUNITIES