Romania’s Biggest Marketing Conference of the Year
25-26 Aprilie 2024 // HOTEL JW MARRIOTT // BUCURESTI

Program conferinte 2024

ZIUA 1 (25.04) - DIGITAL MARKETING CONFERENCE DAY 1

Prima zi de conferinta a reunit profesionisti din companii de top si practicieni cu competente in marketing si publicitate online. Evenimentul a adus in prim-plan studii de caz relevante, prezentari de strategie si o dezbatere pe subiecte actuale, ca un „update” necesar la „sistemul de operare” al campaniilor de digital marketing.

08.00 - 08.45 INREGISTRAREA PARTICIPANTILOR
Cafeaua, croissantul si locul preferat ii asteapta pe cei mai matinali dintre participanti.
09.00 - 11.00 SESIUNEA 1
Moving Forward: Envisioning the Evolution of Marketing
Future Now: AI Trends That Shape Marketing Today

Andrew Davis

DIGITAL TRAINER, TALK DYGITAL

From Digital to Phygital: Building Brand Experiences in a Hyper-Connected World

Cosmina Tapliuc

DIGITAL MARKETING MANAGER, McDONALD’S ROMANIA

From Concept to Catalyst: Human Touch, Digital Power

Mihai Ciuta

CX & RESEARCH COE LEAD, RAIFFEISEN BANK

The Future is Analytical: Transforming Data into Gold with Smart Marketing Strategies
Aprofundarea unor insighturi despre publicitatea nativa in era AI si posibilitatile nesfarsite pe care le deschide pentru agentiile de publicitate si publisheri deopotriva. Generative AI remodeleaza complet peisajul promovarii si deschide noi frontiere pentru publicitatea nativa si video marketing.

Elena Tsiknakou

DIRECTOR OF ADVERTISER BUSINESS, PROJECT AGORA/TABOOLA

Moderator

Cristian China-Birta

CO-FOUNDER, KOOPERATIVA 2.0

11.00 - 11.30 PAUZA DE CAFEA
O cafea alaturi de profesionistii in domeniu este intotdeauna un moment bun de socializare
11.30 - 13.30 SESIUNEA 2
Sparking Creativity: Crafting the Next-Gen Digital Campaigns
Cutting Through the Noise: Real-World Applications of Generative AI
Dezvoltarea AI, comparabila cu aparitia internetului ca amploare, are potentialul de a revolutiona toate aspectele societatii umane, in mod special felul cum lucram, iar marketingul este unul dintre domeniile care poate beneficia cel mai mult de oportunitatile date de AI. Vom afla, cu descrieri si studii de caz, cum poate fi folosit AI-ul in eficientizarea proceselor de business si marketing, cum poate fi folosit in campanii de marketing pentru a spori interactiunea cu consumatorii, dar si cum putem folosi AI in taskurile de zi cu zi, la nivel individual si capcanele de care trebuie sa ne ferim.

Cosmin Doroftei

HEAD OF A.I. INNOVATION, CODEZILLA

Standing Out From the Crowd: Amplifying Brand Communication Impact with Offline and Online Integration

Sinziana Stoicescu

DIGITAL CHANNELS SENIOR MANAGER, BAT ROMANIA

Engage Anywhere: Unveiling A Seamless Omnichannel Experience
Imersiune in viitorul media alaturi de noi. Televiziunea conectata (CTV) preia controlul, gospodariile utilizand-o in numar record. Astazi brand-urile trebuie sa combine media de calitate in video, digital si CTV pentru a crea conexiuni semnificative cu publicul. Vreti sa profitati de noi oportunitati omnichannel, in special in Romania? Alaturati-va noua pentru a fi cu un pas inaintea schimbarilor digitale!

Sergiu Gruita

REGIONAL INDUSTRY DIRECTOR CEE, TEADS

Turning Buzz into Benefits: Maximizing Brand Visibility Through Social Media Advertising

Raluca Radu

FOUNDER & MANAGING PARTNER, MTH DIGITAL

Moderator

Cristian Florea

TECH VLOGGER

13.30 - 14.30 PAUZA DE PRANZ
Ca intotdeauna, la mijlocul zilei, participantii sunt asteptati la un pranz de 5 stele
14.30 - 15.15 SESIUNEA 3
Digital Mastery: Embracing Marketing Innovations for Competitive Edge
AI is the Message: Redefining Marketing Communications in the Digital Age
Dupa ce unii s-au speriat iar altii au imbratisat AI-ul generativ, poate e momentul sa ne uitam si la transformarile culturale pe care le aduce aceasta tehnologie. Cat de mare va fi transformarea comunicarii, asa cum o stim acum, a zonei sociale si de joburi, in momentul in care mult mai multi vor putea sa faca ce astazi fac, mult mai putini?

Mugur Patrascu

MANAGING PARTNER, SCREEN NATIVE

Creative Case Study - This Campaign Should Not Exist
O agentie de publicitate a lasat copiii sa scrie reclame si-ti povesteste ce s-a intamplat apoi.

Ioana Ichim

GROUP CREATIVE DIRECTOR, VML

Dinu Gutu 

STRATEGIC PLANNER & ANTHROPOLOGIST, VML

Moderator

Cristian Manafu

SOCIAL MEDIA CONSULTANT

15:15 - 16.30 SESIUNEA 4
Exploring New Horizons with Digital Leaders
Navigating Digital Excellence: What Top Brands Can Teach Us
Sesiunea abordeaza modul in care mari branduri redefinesc peisajul digital prin strategii inovatoare si implementari creative. Sesiunea ne invita sa exploram bune practici dovedite si sa intelegem modul in care companii de top seteaza standardele in marketingul digital si se adapteaza la schimbarile din mediul online, oferind participantilor perspective valoroase si idei aplicabile.

Cornel Crihana

MEDIA & BROADCASTING DIRECTOR, KAUFLAND ROMANIA

Orlando Nicoara

MANAGING PARTNER, eAD

Mihai Paduraru

GROUP BRAND MANAGER PREMIUM BRANDS, HEINEKEN ROMANIA

Andrei Chirila

CHIEF MARKETING OFFICER, FASHION DAYS

Ciprian Postelnicu

MEDIA & TOTAL CONNECTIONS PLANNING MANAGER, PEPSICO

Moderator

Ionut Andrei

CEO & FOUNDER, V8 INTERACTIVE

ZIUA 2 (26.04) - DIGITAL MARKETING CONFERENCE DAY 2

Conferinta din cea de-a doua zi a evenimentului s-a concentrat pe analiza ultimelor tendinte din mediul online si pe noi abordari in sfera marketingului digital, alaturi de explorarea unor noi instrumente si platforme. Participantii au interactionat cu specialisti recunoscuti in domeniu, schimband idei si experiente despre tactici eficiente si implementari verificate care au generat rezultate notabile in industrii competitive.

08.00 - 08.45 INREGISTRAREA PARTICIPANTILOR
Cafeaua, croissantul si locul preferat ii asteapta pe cei mai matinali dintre participanti.
09.00 - 11.00 SESIUNEA 1
A New Dawn for Brands: Redefining Marketing for Tomorrow
Dare to Stand Out: Embracing Bold Creativity in Marketing
Dare to Stand Out este un manifest despre creativitate, curaj si inovatie. O poveste despre cum intr-o economie a atentiei, brandurile leader aleg sa construiasca altfel, trecand dincolo de limitele comunicarii traditionale. Un journey despre cum raspunzi creativ la ceea ce cere audienta ta. Si cum adaugand doar putin curaj si ceva inovatie, iti poate iesi o combinatie exploziva.

Ionut Andrei

CEO & FOUNDER, V8 INTERACTIVE

Seasonal Refresh: Creative Boosts for Established Campaigns

Maria Chelemen

CONSUMER & DIGITAL MARKETING MANAGER, MOL ROMANIA

Influencer Impact: Strategies for Amplifying Your Digital Campaigns

Ana Nicolae

HEAD OF COMMUNICATION, AVON ROMANIA & MOLDOVA

The Power of the Moment: Breaking the Rules of the Usual Social Media Strategies
Toti stim cand si unde se intampla marile festivaluri din tara. Industria de entertainment a luat o amploare uriasa in ultimii ani, la fel si strategiile de social media folosite. Ceea ce difera, in schimb, este dinamica din aceste strategii. Cum se schimba in functie de momentul din an, puterea pe care o au anumite comunitati si cat de important este prezentul atunci cand vine vorba de zilele festival - sunt doar cateva din subiectele principale pe care le vom aborda.

Ana Pogonariu

SOCIAL MEDIA MANAGER, UNTOLD FESTIVAL

Moderator

Cristian China-Birta

CO-FOUNDER, KOOPERATIVA 2.0

11.00 - 11.30 PAUZA DE CAFEA
O cafea alaturi de profesionistii in domeniu este intotdeauna un moment bun de socializare
11.30 - 13.30 SESIUNEA 2
Marketing's New Era: Tailoring Tactics for the Future Consumer Landscape
Navigating the B2B Landscape: Crafting Digital Strategies That Connect and Convert
Companiile B2B nu au nevoie de digital marketing, business-urile merg bine-mersi prin recomandari sau prin parteneri. Asa sa fie oare? Cat de eficient e digital marketing-ul in B2B? Cat de diferite sunt strategiile si tacticile in B2B vs B2C? Exista vreo strategie care intr-adevar functioneaza in B2B? Te invit sa povestim despre toate astea si sa demontam impreuna niste mituri cu cateva exemple practice.

Corina Vilcea

HEAD OF GLOBAL DIGITAL MARKETING, B2B, BITDEFENDER

Digital Synergy: Crafting a Victorious Strategy Through Tactical Integration in Marketing
Exploram provocarile actuale din marketingul digital: vom vorbi despre modul in care sinergia digitala vine ca suport prin integrare strategica a canalelor digitale si combinarea lor eficienta, cu ajutorul deciziilor "data-driven". Subliniem importanta SEO si corelarea cu alte tactici de marketing, pentru care vom veni cu exemple aplicabile.

Cecilia Pavel

HEAD OF SEO, UNITED MEDIA SERVICES

Micro-Influencer Magic: Designing Campaigns for Maximum Reach and Engagement

Ionut Patrascoiu

CEO & FOUNDER, FAMEUP

The triple A: Attitudes and Attention Towards Advertising on Social Media 2024
Studiul prezentat in exclusivitate la Digital Marketing Forum continua cercetarea inceputa anul trecut si va prezenta comparativ evolutia si dinamica publicitatii pe canalele de social media, interactiunea publicului cu reclamele, precum si perceptia acestora despre tipurile de reclame la care sunt expusi.

Andrei Elvadeanu

QUANTITATIVE RESEARCH DIRECTOR, iSENSE SOLUTIONS

Moderator

Cristian Florea

TECH VLOGGER

13.30 - 14.30 PAUZA DE PRANZ
Ca intotdeauna, la mijlocul zilei, participantii sunt asteptati la un pranz de 5 stele
14.30 - 15.15 SESIUNEA 3
Responsive Digital Tactics: Staying Ahead in the Rapidly Evolving Digital Arena
Think Different, Engage Different: Creativity as a Social Media Superpower
Oamenii incearca sa evite pe cat posibil reclamele in viata lor de zi cu zi. Afla cum poate brandul tau sa treaca dincolo de sistemul defensiv "anti-reclame", sa castige atentia publicului si sa livreze un mesaj care sa convinga.

Laurentiu Dumitrescu

CEO, DIGITAL STAR

Digital Dynamics: Implementing Winning Online Marketing Strategies

Andreea Oancea

BRAND MANAGER, OLX ROMANIA, PORTUGALIA, BULGARIA

Arnold Vieriu

MANAGING PARTNER, BAD HABITS AGENCY

Moderator

Gabriel Patru

FOUNDER THEREFOUR - BRAND STRATEGISTS & PRESIDENT IAB ROMANIA

15:15 - 16.30 SESIUNEA 4
Navigating the Future with Top Digital Minds
Internet Advertising Leaders: Overcoming Challenges and Embracing Opportunities
Dezbaterea abordeaza frontal noile provocari din publicitatea online si aduce in prim-plan modalitatile in care jucatori importanti in piata reusesc sa transforme orice impediment in avantaj strategic. Sesiunea ne invita la o discutie interactiva despre adaptabilitatea, agilitatea si inovatia necesare pentru a avea succes intr-un peisaj online in continua schimbare.

Ioana Cadir

GENERAL MANAGER, JAM SESSION AGENCY

Razvan Acsente

CMO, TAZZ BY eMAG

Galina Pinteac

COMMUNICATION & DIGITAL MANAGER, HOCHLAND ROMANIA

Victor Stroe

ASSOCIATE DIRECTOR & HEAD OF STRATEGY, LEO BURNETT

Moderator

Gabriel Patru

FOUNDER THEREFOUR - BRAND STRATEGISTS & PRESIDENT IAB ROMANIA

ZIUA 2 (26.04) - DIGITAL MARKETING MASTERCLASSES

Pe 26 aprilie, participantii au avut ocazia sa intre in contact cu partea practica a marketingului, cu o zi special gandita ca un laborator de idei, care s-a concentrat pe modul de implementare a tacticilor si solutiilor pe platformele digitale. Subiectele din cele 2 training-uri au aratat moduri de aplicare a diferitelor solutii de succes in cadrul companiilor.

Digital Marketing Forum aduce o serie de avantaje partenerilor, contribuind la pozitionarea brandului, determinand asocierea acestuia cu specificul evenimentului si oferind oportunitatea de a interactiona direct cu persoane importante pentru companie.

PARTENERI 2024

Organized by
Powered by
Presented by
Platinum partners
Gold partners
Agency partners
SILVER PARTNER
Bronze partner
MOBILITY PARTNER
SUPPORTED BY
  • Hosting by Host-Age.ro
MEDIA PARTNERS
COMMUNITIES