Prima zi de conferinta a reunit profesionisti din companii de top si practicieni cu competente in marketing si publicitate online. Evenimentul a adus in prim-plan studii de caz relevante, prezentari de strategie si o dezbatere pe subiecte actuale, ca un „update” necesar la „sistemul de operare” al campaniilor de digital marketing.
Conferinta din cea de-a doua zi a evenimentului s-a concentrat pe analiza ultimelor tendinte din mediul online si pe noi abordari in sfera marketingului digital, alaturi de explorarea unor noi instrumente si platforme. Participantii au interactionat cu specialisti recunoscuti in domeniu, schimband idei si experiente despre tactici eficiente si implementari verificate care au generat rezultate notabile in industrii competitive.
Pe 26 aprilie, participantii au avut ocazia sa intre in contact cu partea practica a marketingului, cu o zi special gandita ca un laborator de idei, care s-a concentrat pe modul de implementare a tacticilor si solutiilor pe platformele digitale. Subiectele din cele 2 training-uri au aratat moduri de aplicare a diferitelor solutii de succes in cadrul companiilor.