Romania’s Biggest Marketing Conference of the Year
25-26 Aprilie 2024 // HOTEL JW MARRIOTT // BUCURESTI

MASTERCLASS 2

Innovative Social Media Strategy
Fie ca lucrezi pentru un brand mare, fie ca faci marketing si comunicare pentru o afacere locala, social media are un rol important in promovarea, mai ales cand te confrunti cu provocarea continua: sa creezi campanii care sa atraga atentia clientilor tai. Acest curs le-a aratat participantilor cum pot crea campanii eficiente in social media, care sa atraga atentia publicului. Trainerii i-au ghidat pas cu pas prin procesul de dezvoltare si implementare a unei strategii de continut in social media.
De ce sa participi?
  • Te pui la curent cu cele mai noi tactici din social media marketing
  • Identifici tactici care genereaza rezultate in campaniile de tip “performance”
  • Afli care sunt noutatile relevante in marketing despre cele mai mari platforme sociale
  • Descoperi greselile frecvent intalnite in campaniile pe retelele sociale
  • Integrezi noi tipuri de reclame in campaniile tale online
  • Afli care din schimbarile Google vor avea impact asupra strategiei de marketing
  • Primesti raspunsuri la toate provocarile din marketingul in social media
Cine participa?
  • Specialisti in marketing din companii medii si mari, responsabili cu integrarea canalelor online in strategia generala a brand-ului
  • Manageri din marketing care vor sa inteleaga mai bine beneficiile promovarii prin canalele social media
  • Specialistii in advertising din agentii care doresc sa fie mai eficienti in proiectarea strategiilor, tacticilor si campaniilor pe care le propun clientilor
  • Antreprenori si manageri de firme mijlocii, care au nevoie sa inteleaga mai bine mecanismele promovarii prin social media si beneficiile pentru afacerile lor
  • Profesionisti in marketing experimentati care urmaresc sa-si revizuiasca si sa-si perfectioneze cunostintele de social media (upskilling)
  • Acest workshop este dedicat celor care pun cu prioritate accent pe promovarea online si celor ce doresc sa descopere tactici care dau rezultate in campanii prin social media
AGENDA 2024
08.00 - 08.55 - Primirea participantilor
Cafeaua, croissantul si locul preferat ii asteapta pe cei mai matinali dintre participanti.
09.00 - 11.00 - Sesiunea 1 - Prezentari si Q&A
Modul 1: Social Media Trends for 2024 - Key Takeaways for Brands Based on Data and Industry Insights.
• Care sunt trendurile in social media?
• Social media benchmarks la nivel de industrie: Beauty, Fashion, FMCG, Retail, Telecom.
• Cum optimizam strategia de continut pentru a genera un engagement rate mai mare?

Adina Jipa

CHIEF MARKETING OFFICER, SOCIALINSIDER

Modul 2: Unifying Forces - Leveraging Google and YouTube for Dynamic Social Media Campaigns
• Care sunt avantajele de a utiliza reteaua Google in campaniile pe YouTube
• Cum beneficiem de sinergia dintre cele doua platforme
• Cum planificam o campanie cross-platform

Mihai Andrei

MANAGING PARTNER, WEBDIGITAL

Modul 3: Content Amplification - Mastering A Cross-Platform Strategy on Facebook and Instagram
• Care sunt avantajele unei platforme de advertising unificate
• Ce optiuni specifice de pe cele doua platforme pot fi interconectate
• Cum optimizam campaniile pe Facebook si Instagram

Robert Dumitru

MANAGING PARTNER, MTH DIGITAL

Moderator

Marius Marin

HEAD OF REPUTATION, MINIO STUDIO

11.00 - 11.30 - Pauza de cafea
O cafea alaturi de profesionistii in domeniu este intotdeauna un moment bun de socializare
11.30 - 13.30 - Sesiunea 2 - Prezentari si Q&A
Modul 4: Advanced Targeting - Decoding TikTok's Algorithm for Advertisers
• Cat de importanta este publicitatea pe TikTok acum
• Care sunt formatele de reclama cele mai populare
• Cum integram campaniile pe TikTok cu cele derulate pe alte platforme

Dragos Smeu

FOUNDER, MAVERICKS

Modul 5: Achieving Measurable Success - How Performance Marketing Enhances Influencer Campaigns
• Ce provocari au campaniile de influencer marketing
• Cum pot tacticile de performance marketing sa amplifice campaniile cu influenceri
• Ce fel de date din social media putem extrage pentru a imbunatati continutul influencerilor

Cristian Ignat

FOUNDER & CEO AGGRANDA, FOUNDER CANOPY

Modul 6: Crafting Your Narrative - Tailoring Your Content Strategy for Different Social Networks
• Cum comunicam in Social Media
• Ce includem in strategia de continut
• Cum planificam distributia continutului pe mai multe canale

Monica Jitariuc

COMMUNICATION TRAINER & CONSULTANT

Moderator

Arnold Vieriu

MANAGING PARTNER, BAD HABITS AGENCY

13.30 - 14.30 - Pauza de pranz
Ca intotdeauna, la mijlocul zilei, participantii sunt asteptati la un pranz de 5 stele
14.30 - 16.30 - SESIUNEA 3 - EXERCITII PRACTICE SI Q&A
Modul 7: Storytelling Through Social Media: Creating Engaging Stories and User Journeys through your Social Content

Introducere
• O privire de ansamblu: unde ne aflam in 2024 in social media
• Intelegerea schimbarilor cheie in social media si a modului in care evolueaza canalele
• Dezvoltarea unui plan strategic pentru social media
• Prioritizarea si gandirea strategica a obiectivelor in social media
• Etapele dezvoltarii unei strategii in social media
• Intelegerea diferitelor tipuri de KPI si cum sa le utilizezi pentru activitatile tale in social media

Implementarea Planului Strategic
• Intelegerea diferitelor moduri de a atrage atentia publicului prin intermediul storytelling-ului
• Cunoasterea celor mai bune modalitati de a-ti promova continutul, intelegand modificarile aduse algoritmilor
• Explorarea celor mai bune modalitati de a-ti creste audienta pe platformele sociale
• Cultivarea audientei cu continut prin identificarea provocarilor audientei
• Construirea personalitatii brandului
• Masurarea impactului digital

Pe Parcursul Sesiunii
• Pana la 5 exercitii de grup (Fiecare sectiune va avea un exercitiu corelat)
• Cateva studii de caz si exemple
• Demonstratii ale unora dintre cele mai populare si eficiente instrumente
• Q&A

Andrew Davis

DIGITAL TRAINER, TALK DYGITAL

Galerie foto

#digitalforum25

Urmareste-ne in social media pentru noutati despre urmatoarea editie si surprizele pe care le pregatim participantilor.
Digital Marketing Forum aduce o serie de avantaje partenerilor, contribuind la pozitionarea brandului, determinand asocierea acestuia cu specificul evenimentului si oferind oportunitatea de a interactiona direct cu persoane importante pentru companie.

PARTENERI 2024

Organized by
Powered by
Presented by
Platinum partners
Gold partners
Agency partners
SILVER PARTNER
Bronze partner
MOBILITY PARTNER
SUPPORTED BY
  • Hosting by Host-Age.ro
MEDIA PARTNERS
COMMUNITIES