Introducere • O privire de ansamblu: unde ne aflam in 2024 in social media • Intelegerea schimbarilor cheie in social media si a modului in care evolueaza canalele • Dezvoltarea unui plan strategic pentru social media • Prioritizarea si gandirea strategica a obiectivelor in social media • Etapele dezvoltarii unei strategii in social media • Intelegerea diferitelor tipuri de KPI si cum sa le utilizezi pentru activitatile tale in social media
Implementarea Planului Strategic • Intelegerea diferitelor moduri de a atrage atentia publicului prin intermediul storytelling-ului • Cunoasterea celor mai bune modalitati de a-ti promova continutul, intelegand modificarile aduse algoritmilor • Explorarea celor mai bune modalitati de a-ti creste audienta pe platformele sociale • Cultivarea audientei cu continut prin identificarea provocarilor audientei • Construirea personalitatii brandului • Masurarea impactului digital
Pe Parcursul Sesiunii • Pana la 5 exercitii de grup (Fiecare sectiune va avea un exercitiu corelat) • Cateva studii de caz si exemple • Demonstratii ale unora dintre cele mai populare si eficiente instrumente • Q&A