14-15 aprilie 2021 • EDITIE ONLINE
REZERVA LOC

Conferinta

O zi cu sesiuni ce reunesc specialistii locali si internationali. Conferinta va oferi oamenilor de marketing kit-ul de informatii necesar pentru a face fata provocarilor in mediul digital

click aici

Training

Un training intesiv de marketing digital pentru profesionistii romani din companii medii si mari care vor sa isi valideze strategia actuala si in acelasi timp sa afle tactici actuale. Locurile limitate!

click aici

ZIUA 1 (14.04) - DIGITAL MARKETING CONFERENCE

Ce determina brandurile sa inoveze si ce retete functioneaza in lumea brandurilor mari? O conferinta de o zi cu multe exemple relevante despre cum liderii in marketing combina experientele memorabile cu puterea tehnologiei pentru a crea campanii ce genereaza impact in business.

  • 09.00 - 11.00
    CONFERINTA 1
    Digital Trends: Sharpening Your Online Marketing Focus

    O sesiune ce preconizeaza tendintele anului 2021 si trece in revista tacticile care au functionat pentru branduri in ultimele 12 luni. De la publicitate online la marketing axat pe performanta, la continut video si la marketing centrat pe influenceri, vom discuta despre tehnicile cu cel mai mare impact in promovare.

    Subiecte:

    •  Care sunt tendintele in marketingul online in 2021?
    •  Care sunt cele mai remarcabile schimbari din ultimele 12 luni?
    •  Catre ce platforme si tactici ar trebui sa ne orientam astazi?

  • SPECIAL
    Romania’s Digital Marketing Report
    Un studiu realizat exclusiv pentru Digital Marketing Forum, ce urmareste sa aduca in prim plan obiceiurile de consum media pe Internet, oferind brandurilor o imagine cat mai buna a preferintelor si asteptarilor consumatorilor. Raportul va arata celor prezenti in sala ce platforme de comunicare conteaza astazi in marketing, care sunt atitudinile utilizatorilor fata de marile retele sociale, dar si fata de noul val din social media. Nu in ultimul rand, ofera detalii despre impactul retelelor de socializare in decizia de cumparare si nominalizeaza brandurile care au o imagine buna in mediul online.
  • 11.00 – 11.30
    PAUZA
  • 11.30 – 13.00
    CONFERINTA 2
    Digital Transformation: Differentiate Your Brand With a Customer-First Mindset

    Consumatorii isi doresc totul - experiente online si offline care sunt personale si neintrerupte. In doar cateva secunde, ei pot analiza un brand si pot lua o decizie informata cu privire la o achizitie. Cel mai bun plan de actiune este de a le iesi in intampinare cu un mesaj relevant pentru ei. Afla cum poti obtine o imagine completa a tacticilor de engagement in timp real si a instrumentelor de optimizare

    Subiecte:

    • Ce impact vor avea noile canale si trendurile in ascensiune la nivel global asupra modalitatilor in care interactionezi cu audienta online?
    • Care sunt cele mai importante schimbari din ultimele 12 luni?
    • Catre ce platforme si tactici ar trebui sa ne orientam astazi?

  • 13.00 – 14.00
    PAUZA
  • 14.00 - 16.00
    CONFERINTA 3
    Creative Digital Experiences

    Succesul experientelor web si mobile depinde de designul si interactiunea vizuala din spatele lor. Designul excelent se traduce intr-un continut excelent, iar continutul excelent este esential pentru a construi experiente care creeaza loialitate si sporesc veniturile afacerii. Brandurile care au succes se diferentieza de concurenta lor oferind in mod constant experiente memorabile.

  • 16.00 - 16.30
    PAUZA
  • 16.30 – 18.00
    CONFERINTA 4
    Digital Marketing Innovations

    In timp ce inovatiile schimba industria, standardul de excelenta in marketing creste din ce in ce mai mult, insa nu este de neatins. Aceasta sesiune aduce impreuna experti din industrie si lideri de afaceri care se afla in fruntea inovatiilor de marketing și a strategiilor de marketing inovatoare. Vino sa inveti din experienta si viziunea lor asupra modului in care poti duce marketingul digital la nivelul urmator.

ZIUA 2 (15.04) - DIGITAL MARKETING TRAINING

Intra in contact cu partea practica a marketingului cu o sesiune speciala gandita ca un laborator de idei, care se concentreaza pe modul de implementare a tehnologiilor si solutiilor pe platformele digitale. Subiectele din aceasta sectiune creeaza o legatura stransa intre sesiunile zilei si vor arata participantilor cum sa aplice diferite solutii de succes in cadrul afacerilor lor.

  • 09.00 - 11.00
    SESIUNEA 1
    Facebook & Instagram
    FACEBOOK ADVERTISING

    Descopera cum poti folosi Facebook Ads pentru afacerea ta cu ajutorul acestei prezentari aplicate, plina de idei si solutii. Vei avea acces la toate cunostintele si inspiratia necesare pentru a lansa o campanie de succes pe Facebook.

    Subiecte:

    • Campanii video eficiente pe Facebook
    • Utilizarea story-urilor in campaniile pe Facebook
    • Obtinerea unor rezultate mai bune
    • Reducerea cheltuielilor cu reclamele pe Facebook
    • Crearea unor reclame care dau rezultate
    • Cresterea numarului de conversii pe Facebook
    INSTAGRAM ADVERTISING

    Fie ca urmaresti sa cresti traficul pe site sau numarul vizualizarilor ori sa directionezi interactiunea cu utilizatorii catre o vanzare, reclamele pe Instagram te pot ajuta pentru a-ti indeplini obiectivele de business. Aceasta prezentare va oferi idei si solutii pentru a transforma un follower de pe Instagram intr-un client.

    Subiecte:

    • Reguli de baza cand pornesti o campanie de advertising pe Instagram
    • Tactici creative de retargeting pentru a ajunge la publicul tinta dorit
    • Avantajele Business Manager-ului Facebook fata de functia Promote din Instagram
    • Sfaturi pentru a crea ad-uri eficiente
    • Cum folosim Insta Stories in campaniile de marketing
    • Metoda cea mai buna de masurare a rezultatelor campaniilor.
  • 11.00 – 11.30
    PAUZA
  • 11.30 – 13.00
    SESIUNEA 2
    Google & YouTube Marketing
    GOOGLE ADVERTISING

    Fara doar si poate, Google domina peisajul marketingului online, la noi si oriunde in alta parte. De aceea, orice brand, din orice industrie, trebuie sa ia in considerare astazi reteaua de advertising a Google, in campaniile sale, pentru a creste impactul mesajului, dar mai ales pentru a ajunge la audienta relevanta. Aceasta prezentare va aduce in prim plan cele mai noi idei de promovare prin Google.

    Subiecte:

    • Strategii de targeting creative
    • Crearea unor reclame cu impact
    • Idei pentru generarea de lead-uri
    • Crearea de continut relevant pentru consumatori
    YOUTUBE ADVERTISING

    Cu 10 milioane de utilizatori in Romania, YouTube este pentru multi si televiziune, si motor de cautare, si sursa de divertisment, si canal de stiri chiar. Pe masura ce continutul video online se bucura de o raspandire crescanda in Romania, brandurile trebuie sa includa YouTube in strategia lor de promovare, pentru a completa campaniile TV sau digitale. Aceasta prezentare va explica cum se deruleaza o campanie de publicitate pe YouTube.

    Subiecte:

    • Importanta YouTube in mixul de comunicare online
    • Reguli de baza cand pornesti o campanie pe YouTube
    • Cele mai eficiente formate de reclama pentru brandurile romanesti
    • Tactici de targeting pentru a atinge audiente din diverse segmente de varsta.
  • 13.00 – 14.00
    PAUZA
  • 14.00 - 16.00
    SESIUNEA 3
    Influencer Marketing Session
    Zona influencerilor a devenit extrem de aglomerata si continua sa se extinda. Chiar daca brandurile au fost implicate de ceva timp in influencer marketing, au nevoie de un kit de bune practici pentru a obtine campanii de succes. In aceasta sesiune, specialisti in marketing si comunicare vor aborda subiecte de actualitate care tin de influencer marketing in Romania, cautand raspunsul la cele mai importante intrebari.

    Subiecte:

    • Tipuri de influencerii in Romania
    • Utilitatea influencerilor in strategia de comunicare online a unui brand
    • Alegerea indicatorilor de performanta care conteaza cel mai mult
    • Obiectivele ce pot fi urmarite intr- o campanie de influencer marketing
  • 16.00 - 16.30
    PAUZA
  • 16.30 – 18.00
    Sesiunea 4
    E-Mail Marketing & SEO Session
    E-MAIL MARKETING

    E-mailul este un canal extrem de util pentru marketeri si poate avea un impact semnificativ in brand awareness si vanzari. Multi factori insa pot afecta eficienta unei campanii. In aceasta prezentare, vom aprofunda elemente cheie care vor creste eficacitatea unei campanii de e-mail marketing.

    Subiecte:

    • Solutii pentru reducerea numarului de dezabonati
    • Lectii invatate dupa aproape un an de la implementarea normelor GDPR
    • Bune practici in utilizarea Subiectului pentru a incuraja abonatii sa deschida e-mailul
    • Tendinte in e-mail design pentru 2021
    • Sfaturi pentru evitarea filtrelor Spam
    • Interactivitatea in mesajele trimise pe e-mail: ce se poate face astazi
    SEARCH ENGINE OPTIMIZATION

    SEO este un subiect complex, cu care trebuie sa tii mereu pasul pentru a-l folosi eficient. Daca doresti sa depasesti notiunile de baza, aceasta prezentare iti va oferi strategiile potrivite pentru a atrage noi clienti, pentru a te asigura ca actualii clienti gasesc ceea ce cauta si pentru a crea un business online profitabil si sustenabil.

    Subiecte:

    • Setarea unor obiective SEO realiste
    • Optimizarea domeniului pentru o vizibitate mai buna
    • Tactici de optimizare a continutului
    • Strategii pentru un site cu un ranking optim
Digital Marketing Forum 2021 aduce o serie de avantaje partenerilor, contribuind la pozitionarea brandului, determinand asocierea acestuia cu specificul evenimentului si oferind oportunitatea de a interactiona direct cu persoane importante pentru companie.
Organizator
PARTENERI
Cu sprijinul
  • Hosting by Host-Age.ro
Parteneri media
Comunitati