21-22 februarie 2019 • JW Marriott Hotel • Bucuresti
INSCRIE-TE ACUM!

Conferinta

O zi cu sesiuni ce reunesc specialistii locali si internationali. Conferinta va oferi oamenilor de marketing kit-ul de informatii necesar pentru a face fata provocarilor in mediul digital

21.02.2019

Trainings

O zi cu 3 traininguri intensive, care va aduce in prim plan cele mai importante subiecte despre strategia digitala, Instagram si LinkedIn, oferind sfaturi, resurse si activitati practice. Locurile limitate!

22.02.2019

Program

ZIUA 1 (21.02) - DIGITAL MARKETING CONFERENCE

Conferinta - ajunsa la cea de-a 13-a editie - va cuprinde patru sesiuni consecutive, sustinute de specialisti locali si internationali, ce vor aduce cele mai noi tendinte, oportunitatile momentului si studii de caz premiate.

  • 08.00 - 09.00
    INREGISTRAREA PARTICIPANTILOR
  • 09.00 - 11.00
    SESIUNEA 1
    Top Trends in Digital Marketing

    O sesiune ce preconizeaza tendintele anului 2019 si trece in revista tacticile care au functionat pentru branduri in ultimele 12 luni. De la publicitate online la marketing axat pe performanta, la continut video si la marketing centrat pe influenceri, vom discuta despre tehnicile cu cel mai mare impact in promovare.

    STRATEGY
    The Future of Marketing
    Cum arata viitorul pentru oamenii de marketing? Consultantul in marketing Jenna Tiffany va impartasi viziunea ei asupra noilor tendinte care au cuprins marketingul digital pe pietele dezvoltate. O prezentare despre ce urmeaza in planurile de marketing, cu exemple de la brand-uri care au facut primii pasi in viitor.
    Jenna Tiffany
    Founder & Strategy Director, Let’s Talk Strategy
    CREATIVITY
    Brand Initiative to Captivate Your Consumer
    Cum a reusit Vodafone sa aduca in campaniile sale un mix castigator de insights, creativitate si tehnologie. O prezentare despre cum sa capitalizezi in timp real pe trend-urile momentului si cum sa inovezi pentru a te diferentia de concurenta.
    Laura Barbu
    BRAND & MARKETING COMMUNICATION DIRECTOR, VODAFONE
    FOCUS YOUTUBE
    Where your audience is watching
    YouTube atrage 10 milioane de romani in fiecare luna si concureaza cu televiziunile pe segmentul celor care urmaresc programele TV din ce in ce mai putin. Cum pot brand-urile profita de atentia utilizatorilor retelei de video sharing si cum pot fi relevante online prin continut video. Care au fost trendurile de promovare pe YouTube in anul 2018 in Romania.
    Aneta Plesa
    Analytical Lead, Google Romania
    SPECIAL
    Romania’s Digital Marketing Report
    Un studiu realizat exclusiv pentru Digital Marketing Forum, ce urmareste sa aduca in prim plan obiceiurile de consum media pe Internet, oferind brandurilor o imagine cat mai buna a preferintelor si asteptarilor consumatorilor. Raportul va arata celor prezenti in sala ce platforme de comunicare conteaza astazi in marketing, care sunt atitudinile utilizatorilor fata de marile retele sociale, dar si fata de noul val din social media. Nu in ultimul rand, ofera detalii despre impactul retelelor de socializare in decizia de cumparare si nominalizeaza brandurile care au o imagine buna in mediul online.
    Andrei Canda
    MANAGING PARTNER, ISENSE SOLUTIONS
    MODERATOR
    Cristian Manafu
    MANAGING PARTNER, EVENSYS
  • 11.00 – 11.30
    PAUZA DE CAFEA
  • 11.30 – 13.00
    SESIUNEA 2
    Digital Brand Transformation

    Consumatorii isi doresc totul - experiente online si offline care sunt personale si neintrerupte. In doar cateva secunde, ei pot analiza un brand si pot lua o decizie informata cu privire la o achizitie. Cel mai bun plan de actiune este de a le iesi in intampinare cu un mesaj relevant pentru ei. Afla cum poti obtine o imagine completa a tacticilor de engagement in timp real si a instrumentelor de optimizare.

    STRATEGY
    Setting the Course for Success in a Rapidly Changing World
    Ce determina brandurile sa inoveze si ce retete functioneaza in lumea brandurilor mari. O prezentare cu multe exemple relevante despre cum liderii in marketing combina experientele memorabile cu puterea tehnologiei pentru a crea campanii ce genereaza impact in business.
    Simon Gill
    Chief Experience Officer EMEA, Isobar
    FOCUS LINKEDIN
    Win your next client on LinkedIn
    Peste 2,5 milioane de romani si-au activat un cont pe LinkedIn, reteaua care a facut mari pasi in a deveni un adevarat loc de socializare pentru profesionisti. O prezentare despre beneficiile retelei si despre cum oamenii de marketing pot folosi avantajele platformei pentru a genera potetial clienti.
    Dean Seddon
    Marketing Consultant & LinkedIn Trainer
    CREATIVITY
    How to make branded content people actually talk about
    Cele mai mari brand-uri din mediul online romanesc au invatat o lectie: Daca vrei sa ai succes trebuie sa vorbesti pe limba consumatorului, pe canalul unde il gasesti cel mai usor, cu umor si autenticitate. O prezentare care va va duce in culisele unor campanii virale pe Internetul romanesc.
    Raul Gheba
    Writer & Comedian
    Alex Cotet
    SCENARIST & REGIZOR, SECTOR 7
    MODERATOR
    Claudia Chirilescu
    Director General, Spoon Media
  • 13.00 – 14.00
    PAUZA DE PRANZ
  • 14.00 - 16.00
    SESIUNEA 3
    Creative Digital Experiences
    Succesul experientelor web si mobile depinde de designul si interactiunea vizuala din spatele lor. Designul excelent se traduce intr-un continut excelent, iar continutul excelent este esential pentru a construi experiente care creeaza loialitate si sporesc veniturile afacerii. Brandurile care au succes se diferentieaza de concurenta lor oferind in mod constant experiente memorabile.
    CASE STUDY
    I got 99 problems, but digital marketing ain't one
    Multe platforme de comunicare, sute de formate si o multime de indicatori care ar trebui sa-ti spuna cat de bine sau nu functioneaza campaniile tale. Complexitatea campaniilor digitale poate aduce rapid o senzatie coplesitoare in viata ta. Afla cum poti gandi o strategie de marketing care să aduca claritate in modul de executie si masurare a campaniilor.
    Laurentiu Dumitrescu
    Managing Partner, Digital Star
    CASE STUDY
    (the actual) 10 years challenge!
    O campanie are nevoie de doua lucruri: un motiv sa fii atent si unul sa te bucuri ca ai facut asta. Insightul va naste scantei, ideea va starni reactii, iar digitalul va multiplica efectul. Invata sa ai idei care modeleaza mediul si tu vei fi cel care va genera trenduri, nu invers.
    Silviana Toader
    Senior Art Director, Conversion
    FOCUS INSTAGRAM
    Secrets of Mobile Video Marketing in 2019
    Instagram a trecut de faza in care era doar o aplicatie prin care brand-urile puneau imagini frumoase online si a ajuns la nivelul in care este o adevarat platforma multimedia, ce integreaza toate formele vizuale la moda acum. O prezentare ce acopera aspectele importante ale dezvoltarii prezentei unui brand pe Instagran si bune practici de la branduri cu renume.
    Rob Lee
    Consultant & Trainer, Instagram and Snapchat for Business
    CASE STUDY
    MAESTRO in Digital Campaigns
    Ce obtii cand pariezi pe creativitatea proverbiala a romanului sau cum sa realizezi astazi o campanie de user generated content si in acelasi timp sa iti viralizezi mesajul inainte chiar de lansarea campaniei.
    Ana Maria Bajan
    Marketing, Business Development & PR Executive Director, Caroli Foods Group
    MODERATOR
    Cristian Manafu
    MANAGING PARTNER, EVENSYS
  • 16.00 - 16.30
    PAUZA DE CAFEA
  • 16.30 – 18.00
    Sesiunea 4
    Digital Marketing Innovations
    In timp ce inovatiile schimba industria, standardul de excelenta in marketing creste din ce in ce mai mult, insa nu este de neatins. Aceasta sesiune aduce impreuna experti din industrie si lideri de afaceri care se afla in fruntea inovatiilor de marketing și a strategiilor de marketing inovatoare. Vino sa inveti din experienta si viziunea lor asupra modului in care poti duce marketingul digital la nivelul urmator.
    FOCUS WAZE
    Taking new roads in digital marketing
    Pentru multi, Waze este aplicatia care gaseste cel mai bun drum spre casa. Este de asemenea si aplicatia care ii tine pe unii utilizatori conectati ore intregi (daca navigheaza prin Bucuresti). Este insa si aplicatia prin care brandurile pot interactiona cu consumatorii intr-un mod nou si direct. O prezentare care ne arata noi cai in marketingul digital.
    Thomas Barthuel
    Head of EMEA Strategy & New Markets Business Development, Waze
    INSIGHTS
    How to make your send&win promotions more appealing to your consumers
    Insight-uri din partea companiei care implementeaza mai mult de o treime din promotiile send&win din Romania, bazate pe datele statistice a 33 de astfel de promotii. Ce premii au cel mai mare succes? Ce mecanisme prefera consumatorii ? Ce sezonalitate saptamanala si zilnica au intrarile intr-o promotie send-and-win? Cum pot fi estimate intrarile intr-o promotie dupa prima saptamana de promotie?
    Marian Seitan
    CEO Mediapost Hit Mail
    INSIGHTS
    Steps to a Better Quality of Digital Brand Advertising
    Ce masuram in publicitatea online, ce impact au reclamele astazi, in era cresterii consumului cross-media. O prezentare care ofera managerilor din marketing si oamenilor din agentii, o privire europeana si locala asupra publicitatii online.
    Anca Vrabiescu
    Digital Strategic Planner, MediaCom
    MODERATOR
    Gabriel Patru
    Head of Strategy, Wavemaker Romania & President at IAB Romania

ZIUA 1 (21.02) - DIGITAL MARKETING MASTERCLASS

Sectiunea speciala a acestei editii, ce isi propune sa aduca know-how aplicat de la practicieni locali recunoscuti, abordand direct si practic subiectele momentului din marketingul digital. Aceasta sectiune se adreseaza atat celor care vor sa lanseze campanii online, cat si celor care au experienta marketingului digital, cu precadere in companii locale. Accesul este liber pentru toti participantii la Conferinta, in limita locurilor disponibile.

  • 08.00 - 09.00
    INREGISTRAREA PARTICIPANTILOR
  • 09.00 - 11.00
    SESIUNEA 1
    Facebook & Instagram
    FACEBOOK ADVERTISING

    Descopera cum poti folosi Facebook Ads pentru afacerea ta cu ajutorul acestei prezentari aplicate, plina de idei si solutii. Vei avea acces la toate cunostintele si inspiratia necesare pentru a lansa o campanie de succes pe Facebook.

    Subiecte:

    • Campanii video eficiente pe Facebook
    • Utilizarea story-urilor in campaniile pe Facebook
    • Obtinerea unor rezultate mai bune
    • Reducerea cheltuielilor cu reclamele pe Facebook
    • Crearea unor reclame care dau rezultate
    • Cresterea numarului de conversii pe Facebook
    ANABELA LUCA
    ONLINE MARKETING SPECIALIST, ADLEMONADE
    INSTAGRAM ADVERTISING

    Fie ca urmaresti sa cresti traficul pe site sau numarul vizualizarilor ori sa directionezi interactiunea cu utilizatorii catre o vanzare, reclamele pe Instagram te pot ajuta pentru a-ti indeplini obiectivele de business. Aceasta prezentare va oferi idei si solutii pentru a transforma un follower de pe Instagram intr-un client.

    Subiecte:

    • Reguli de baza cand pornesti o campanie de advertising pe Instagram
    • Tactici creative de retargeting pentru a ajunge la publicul tinta dorit
    • Avantajele Business Manager-ului Facebook fata de functia Promote din Instagram
    • Sfaturi pentru a crea ad-uri eficiente
    • Cum folosim Insta Stories in campaniile de marketing
    • Metoda cea mai buna de masurare a rezultatelor campaniilor.
    ADELINA OPREA
    FOUNDER, CHAMPAIGNS
    MODERATOR
    Valentin Radu
    CEO & Founder, Omniconvert
  • 11.00 – 11.30
    PAUZA DE CAFEA
  • 11.30 – 13.00
    SESIUNEA 2
    Google & YouTube Marketing
    GOOGLE ADVERTISING

    Fara doar si poate, Google domina peisajul marketingului online, la noi si oriunde in alta parte. De aceea, orice brand, din orice industrie, trebuie sa ia in considerare astazi reteaua de advertising a Google, in campaniile sale, pentru a creste impactul mesajului, dar mai ales pentru a ajunge la audienta relevanta. Aceasta prezentare va aduce in prim plan cele mai noi idei de promovare prin Google.

    Subiecte:

    • Strategii de targeting creative
    • Crearea unor reclame cu impact
    • Idei pentru generarea de lead-uri
    • Crearea de continut relevant pentru consumatori
    IONUT MUNTEANU
    MANAGING PARTNER, WEBDIGITAL
    YOUTUBE ADVERTISING

    Cu 10 milioane de utilizatori in Romania, YouTube este pentru multi si televiziune, si motor de cautare, si sursa de divertisment, si canal de stiri chiar. Pe masura ce continutul video online se bucura de o raspandire crescanda in Romania, brandurile trebuie sa includa YouTube in strategia lor de promovare, pentru a completa campaniile TV sau digitale. Aceasta prezentare va explica cum se deruleaza o campanie de publicitate pe YouTube.

    Subiecte:

    • Importanta YouTube in mixul de comunicare online
    • Reguli de baza cand pornesti o campanie pe YouTube
    • Cele mai eficiente formate de reclama pentru brandurile romanesti
    • Tactici de targeting pentru a atinge audiente din diverse segmente de varsta.
    Mihai Alexandru Andrei
    Manager of Operations & Partner, WebDigital
    MODERATOR
    Cristian Florea
    Social Media Manager. Kooperativa 2.0
  • 13.00 – 14.00
    PAUZA DE PRANZ
  • 14.00 - 16.00
    SESIUNEA 3
    Influencer Marketing Session
    Zona influencerilor a devenit extrem de aglomerata si continua sa se extinda. Chiar daca brandurile au fost implicate de ceva timp in influencer marketing, au nevoie de un kit de bune practici pentru a obtine campanii de succes. In aceasta sesiune, specialisti in marketing si comunicare vor aborda subiecte de actualitate care tin de influencer marketing in Romania, cautand raspunsul la cele mai importante intrebari.
    Partea 1: Planificarea unei strategii optime de influencer marketing

    Influencer marketingul poate fi accesibil si eficient pentru orice buget, dar asta nu inseamna ca este usor de implementat. Ai nevoie de o strategie care sa defineasca obiectivele, audienta, indicatorii de performanta, cele mai bune platforme si multe altele. Aceasta prezentare este un checklist important pentru viitoarele campanii.

    Subiecte:

    • Intelegerea contextului (prima cercetare calitativa despre colaborarea dintre brand/agentie/influencer)
    • Modificarea abordarii strategice in Era consumatorilor hiper-conectati
    • Cum sa abordezi la scara mare influencer marketing
    • Cum sa gasesti combinatia perfecta de influenceri pentru fiecare brief (Starcom Proprietary Tool & Strategic Approach)
    ANDREEA LUPU
    STRATEGY & INNOVATION DIRECTOR, STARCOM ROMANIA
    Partea 2: Cum sa lucrezi cu influencerii

    Sustinuta de studii de caz care demonstreaza impactul direct asupra obiectivelor de marketing ale brandurilor, aceasta prezentare va expune bune practici in influencer marketing si va impartasi pasii pe care branduri de succes ii urmeaza in colaborarea cu ambasadorii lor.

    Subiecte:

    • Decide daca este mai eficient sa lucrezi direct cu un influencer sau cu agentia reprezentanta
    • Ce tip de influencer are cel mai mare impact in fiecare categorie de produse
    • Cat de mult ar trebui un brand sa investeasca in influencer marketing si de ce
    • Ce tip de continut poate fi folosit pentru a atinge anumite obiective
    FLORIN GROZEA
    Influencer Marketing Visionary, Hit Yourself
    Partea 3: Cum sa lucrezi cu micro-influencerii

    Micro-influencerii primesc din ce in ce mai multa recunoastere pentru rolul lor in influencer marketing. De ce? Pentru ca ating un public specializat, comunitatile lor sunt foarte active si au parte de increderea urmaritorilor. Aceasta prezentare va arata calea cea mai usoara de a comunica cu influenceri de orice tip

    Subiecte:

    • De ce este utila colaborarea cu un micro-influencer
    • Cum sa stabilesti obiectivele atunci cand lucrezi cu un micro-influencer
    • Cum sa gasesti micro-influencerii potriviti brandului tau
    DORIN BOERESCU
    CEO, 2PERFORMANT.COM
    MODERATOR
    Cristian China Birta
    Co-Fodator, Kooperativa 2.0
  • 16.00 - 16.30
    PAUZA DE CAFEA
  • 16.30 – 18.00
    Sesiunea 4
    E-Mail Marketing & SEO Session
    E-MAIL MARKETING

    E-mailul este un canal extrem de util pentru marketeri si poate avea un impact semnificativ in brand awareness si vanzari. Multi factori insa pot afecta eficienta unei campanii. In aceasta prezentare, vom aprofunda elemente cheie care vor creste eficacitatea unei campanii de e-mail marketing.

    Subiecte:

    • Lectii invatate dupa aproape un an de la implementarea normelor GDPR
    • Tactici eficiente pe termen scurt vs termen lung
    • Personalizarea cu ce incepi si unde termini - Customer First
    • Integrarea cu alte canale de comunicare
    • Tendinte in e-mail design pentru 2019
    ANDREI GEORGESCU
    MANAGING DIRECTOR, WHITE IMAGE
    SEARCH ENGINE OPTIMIZATION

    SEO este un subiect complex, cu care trebuie sa tii mereu pasul pentru a-l folosi eficient. Daca doresti sa depasesti notiunile de baza, aceasta prezentare iti va oferi strategiile potrivite pentru a atrage noi clienti, pentru a te asigura ca actualii clienti gasesc ceea ce cauta si pentru a crea un business online profitabil si sustenabil.

    Subiecte:

    • Setarea unor obiective SEO realiste
    • Optimizarea domeniului pentru o vizibitate mai buna
    • Tactici de optimizare a continutului
    • Strategii pentru un site cu un ranking optim
    MIHAI VINATORU
    MANAGING PARTNER, DWF
    MODERATOR
    Cristiana Pisica
    Performance Marketing Manager, CREADIV

ZIUA 2 (22.02) - DIGITAL MARKETING TRAINING

O zi cu 3 traininguri intensive, sustinute de specialisti din Marea Britanie, pe 3 dintre cele mai fierbinti subiecte ale momentului: Digital Strategy, Instagram Marketing si LinkedIn Marketing. Nu ratati acest prilej, locurile sunt limitate!

  • DIGITAL MARKETING STRATEGY

    Strategia digitala este un factor esential in dezvoltarea si sustinerea brandurilor si organizatiilor. Desi la un moment dat a fost considerat doar o mica parte a strategiei de marketing, digitalul este in prezent mediul principal pentru tot mai multe campanii. De aceea este esential ca organizatiile de succes sa adopte o strategie digitala bine construita. Acest curs intensiv va oferi cele mai bune practici, informatii si multe sfaturi practice care in final se vor traduce in valoare reala. Vezi detalii

  • INSTAGRAM STRATEGY FOR BRANDS

    Nu rata un workshop despre Instagram care iti va oferi o intelegere aprofundata a uneia dintre retele sociale cu cresterea cea mai rapida din lume. Vei invata cum sa utilizezi toate functiile Instagramului la un nivel practic, precum si sa dezvolti o strategie pe termen lung pentru a avea succes pe aceasta retea sociala. Pe parcursul acestui curs vei primi exemple de campanii de succes pe Instagram, vei invata cum sa iti dezvolti propriul stil vizual si sa faci exercitii practice care te vor ajuta sa iti aduci la viata contul de Instagram. Vezi detalii

  • LINKEDIN STRATEGY FOR COMPANIES

    Participa la primul curs de LinkedIn si vei afla ultimele sfaturi, trucuri si tehnici pentru pentru a-ti creste vizibilitatea. LinkedIn faciliteaza dezvoltarea afacerilor, recrutarea, brand awareness-ul, transferul de cunostinte si engagement-ul clientilor. Vei invata cum aceasta platforma poate sa ofere un avantaj competitiv important pentru persoane fizice si companii. Trainingul iti va oferi toate cunostintele si tehnicile de care ai nevoie pentru a-ti construi activitatea de marketing pe LinkedIn a companiei tale. Vezi detalii

Program in curs de actualizare. Pentru agenda completa, va rugam sa verificati periodic aceasta pagina.
Digital Marketing Forum aduce o serie de avantaje partenerilor, contribuind la pozitionarea brandului, determinand asocierea acestuia cu specificul evenimentului si oferind oportunitatea de a interactiona direct cu persoane importante pentru companie.
Organizator
Parteneri
Eveniment recomandat de
Cu sprijinul
Parteneri media