14-15 aprilie 2021 • EDITIE ONLINE
AFLA NOUTATILE

Conferinta

O zi cu sesiuni ce reunesc specialistii locali si internationali. Conferinta va oferi oamenilor de marketing kit-ul de informatii necesar pentru a face fata provocarilor in mediul digital

Training

Un training intesiv de marketing digital pentru profesionistii romani din companii medii si mari care vor sa isi valideze strategia actuala si in acelasi timp sa afle tactici actuale. Locurile limitate!

Program

ZIUA 1 (14.04) - DIGITAL MARKETING CONFERENCE

Ce determina brandurile sa inoveze si ce retete functioneaza in lumea brandurilor mari? O conferinta de o zi cu multe exemple relevante despre cum liderii in marketing combina experientele memorabile cu puterea tehnologiei pentru a crea campanii ce genereaza impact in business.

09.45
Deschiderea Evenimentului

Cristian Manafu

Moderator

10:00 - 10:20
How to build brand relevance in the 3rd digital decade
Ultimul deceniu digital a fost dominat de social media, mediu exploatat major de branduri. Intai pentru ca era 'gratis', apoi pentru ca acolo isi gaseau publicul (focus pe reach). Si, cat timp formula iesea destul de usor pe plus, au considerat a fi suficient. Insa, cu cat presiunea pe investitiile in digital creste, companiile nu se mai multumesc doar cu cifre digitale, ci vor sa vada cum aceste cifre au o consecinta directa in business. Iar cand performance planning-ul a devenit standard si cand toti se bat pe acelasi public cu aceleasi 'arme' clasice, cum reusesti sa fii relevant pentru publicul tau tinta in al 3-lea deceniu digital?

Bogdan Nitu

General Manager, Webstyler

10:30 - 10:50
Repositioning Your Brand in the Age of Purpose and Consumer Empowerment
Brand-urile care sunt atente la vocea consumatorilor castiga in fata competitiei. Astazi oamenii de pretutindeni au asteptari mari de la companii si au de asemenea canalele prin are pot oferi feedback direct brand-urilor. Ce castiga brand-urile care asculta? Un rol important in societate si un loc in inimile oamenilor.

Laura Barbu

Brand and Marketing Communication Director, Vodafone

11:00 - 11:20
Rapid Shifting to Online When Pandemic Closed Traditional Offline Channels
In contextul pandemiei, tot efortul si toata atentia merg catre oamenii din prima linie si e firesc. Dar pentru companiile romanesti afectate direct si indirect de schimbarile impuse, ce solutie avem? Poate digitalul aduce o bula de oxigen chiar si intr-un domeniu traditional offline? Momentul 2020 a accelerat puternic digitalizarea companiilor, dar fiecare s-a descurcat prin propriile puteri. Ce se poate face pentru a diminua impactul mai ales pentru micii producatori romani, cu medii de distributie traditional in offline?

Mihai Caluseriu

Creative Director, Conversion

11:30 - 11:50
Minimalism as Marketing Tactic: How Less Can Be More
Un nou val de consumatori poate fi observat in mediile sociale: minimalistii. Ei vorbesc despre “intentional buying” si “intentional living” si se raporteaza diferit la produsele pe care le aleg si la felul in care isi petrec timpul liber. Vom analiza insight-uri care sa ne ajute sa navigam prin universul acestora, sa le intelegem motivatiile si sa creionam cateva directii prin care brandurile lor ajunge la ei.

Claudia Chirilescu

Director General, Spoon

12:00 - 12:20
Marketing Transformation: Preparing for the New Normal
Transformarea digitala a fost un subiect la moda in anii trecuti. Acum este un must-have pentru companiile de toate marimile. Digitalizarea si inovatia nu mai sunt concepte SF, ci tactici definitorii ale brand-urilor intr-o piata foarte interconectata si - de ce nu? - zgomotoasa. O incursiune in calatoria digitala a unui brand cunoscut pentru inovatie.

Alexandru Mihalache

Head Of Digital, UniCredit Bank Romania

12:30 - 12:50
The Future of Digital Creativity and the Impact of the New Marketing Technologies
Marile brand-uri care investesc in performance marketing, precum Airbnb, recunosc puterea creativitatii si a storytelling-ului. Acesta este un alt semn ca la peste 70 de ani de la nasterea publicitatii, oamenii imbratiseaza povestea, mai mult decat produsul real. Totusi, felul in care spunem povestea brandului astazi este strans legat de platforme, tehnologie si democratizarea comunicarii. Si aceasta este o alta poveste in sine.

Gabriel Patru

Brand Strategy Consultant, Therefour & Membru Consiliu Director IAB Romania

13:00 - 13:20
Becoming and Staying a Disrupter in Digital Marketing
Distruption-ul in Digital Marketing era vazut ca un prilej pentru branduri de a valorifica partial schimbarile in comportamentul consumatorilor. Dar, in acelasi timp, era parte a unui proces optional si lent. Azi, disruption-ul nu mai e optional, ci a devenit un proces absolut necesar pentru ca brandurile sa se conecteze, in mod real, cu audientele lor. Afla cum reuseste brandul Pepsi sa redefineasca, in mod constant, rapid si eficient, felul in care comunica online cu audienta.

Laurentiu Ion

Sr. Digital & Media Manager Beverages, PepsiCo

13:20 - 14:00
Pauza de Pranz
14:00 - 14:20
Creating a New Marketing Mindset for Digital Leadership
Un om de marketing activ si implicat e orientat mereu catre solutii, indiferent de provocarile cu care se confrunta. Mai mult, cauta sa isi adapteze strategia atunci cand media se transforma si consumatorii isi schimba obiceiurile de consum.

Ana Maria Bajan

MARKETING, BUSINESS DEVELOPMENT & PR EXECUTIVE DIRECTOR, CAROLI FOODS GROUP

14:30 - 14:50
Reimagining What it Means to be a Brand: rethinkining content, conversations, commerce, to answer to new consumer needs
O auzim la toate conferintele si in toate strategiile de brand: “consumatorii sunt in centrul afacerii noastre si toate deciziile pe care le luam pornesc de la tensiuni si nevoi ale lor”. Are sens. Mai ales atunci cand trebuie sa implementezi asta pe termen mediu si lung. Dar ce faci cand trebuie sa actionezi rapid pentru a raspunde unui context cu impact mai ales asupra consumatorului? Hai sa aflam la Digital Marketing Forum cum am reusit cu brandurile L'Oréal sa regandim continutul, conversatiile si vanzarile intr-o perioada cu atatea necunoscute.

Raluca Duta

Chief Marketing Officer, L’Oreal Romania

15:00 - 15:20
Building extraordinary campaigns by adopting a mobile-first strategy
Acum, mai mult ca oricand, utilizatorii cauta, interactioneaza si consuma informatii intr-un context mobile, iar asteptarile lor cu privire la ceea ce aceste dispozitive pot livra au crescut. Exponential, au crescut si asteptarile pe care le au din partea brandurilor si companiilor, care trebuie sa raspunda unor nevoi imediate si pentru care a devenit imperativ sa integreze viziunea mobile-first in strategia de marketing si de continut. Este foarte important sa gandim holistic, sa aplicam aceasta strategie pentru toate platformele de brand, pe care intai sa le gandim pentru mobile si apoi sa le adaptam pentru desktop.

Gabriel Eremia

Marketing & Product Management Director Arctic

15:30 - 15:50
Brands Under Pressure: Growing Healthy Brands During Pandemic

Comportamentele consumatorilor s-au schimbat fundamental in ultimul an. Digitalizarea fortata, impusa de COVID-19, dar si consecintele psihologice ale izolarii, aduc cu sine o mare imprevizibilitate, una greu de gestionat. Multe dintre best practice-urile intuite de oamenii de marketing acum 2-3 ani nu-si mai gasesc locul in “noul normal”.

Exista, insa, o modalitate prin care noile comportamente ale consumatorilor si compatibilitatea lor cu brand-urile pot fi urmarite in timp real.

Sesiunea vorbeste despre “sanatatea” brandurilor din Romania:

  • Ce s-a schimbat esential
  • Cum masuram interesul utilizatorilor legat de un brand/ subiect
  • Cum masuram impactul pe care il are comunicarea unui brand in .ro
  • Reactiile pozitive ale consumatorilor cu un brand
  • Comparatia celor 3 indicatori cu celelalte brand-uri puternice din categorie

Alexandra Caciur

Head of Data & Business Intelligence, Digitas Romania

16:00 - 16:20
Harnessing the Power of Video Marketing
Trend-ul ultimilor ani - video marketing - a cunoscut noi forme in ultimele 12 luni. In contextul pandemiei, atat consumatorii, cat si brand-urile si-au orientat atentia spre continutul video. A fost cea mai buna cale de a comunica cu impact in 2020 si cu siguranta va fi si in 2021. Un studiu de caz relevant, actual si cu cifre.

Mihai Tanase

Head of Digital & CRM - Southern Eastern Europe Cluster, Renault & Dacia

16:30 - 16:50
Making Your Content Stand Out and Deliver Quantifiable Results
Odata cu cresterea in popularitate a marketingului prin continut, apar intrebari despre impactul si eficienta acestui canal. Cat e BS, cat e ROI pozitiv? Vom trece impreuna prin detaliile unei strategii de content marketing care au adus o crestere de 40%+ in vizibilitate pe Google (non-brand) si sute de mii de euro extra in banca.

Alin Vlad

Chief Marketing Officer, OTTER Distribution

ZIUA 2 (15.04) - DIGITAL MARKETING TRAINING

Intra in contact cu partea practica a marketingului cu o sesiune speciala gandita ca un laborator de idei, care se concentreaza pe modul de implementare a tehnologiilor si solutiilor pe platformele digitale. Subiectele din aceasta sectiune creeaza o legatura stransa intre sesiunile zilei si vor arata participantilor cum sa aplice diferite solutii de succes in cadrul afacerilor lor.

10:00 - 10:40
Double Check Your Digital Marketing Strategy for 2021
Orice training de marketing incepe cu o doza sanatoasa de strategie, cu actualizarea tacticilor pentru anul in curs si alinierea KPIs la canalele eficiente de comunicare cu consumatorii. De la prima ora te asteapta o doza puternica de strategie aplicata la provocarile actuale din marketing.

Ciprian Susanu

General Manager, Dare Digital

10:45 - 11:25
Facebook Marketing

Facebook Ads este o platforma de promovare unde poti ajunge la 11 milioane de utilizatori in Romania. Toti sunt in publicul tau tinta? Probabil nu. Participa la training-ul dedicat pentru Facebook Ads pentru a intelege mai bine despre cum gasesc audienta cea mai potrivita in multimea de utilizatori de pe Facebook, despre relatia obiectiv de comunicare - tipologie de campanii sau despre cum ar trebui sa arate un banner care trezeste interes. Want more? You'll get more! Vei afla si despre cum iti poti seta mai clar KPIs si o definire mai clara a succesului in campania ta de promovare pe Facebook.

Subiecte:

• ce tip de campanie aleg in functie de obiectivele mele
• alegerea audientei potrivire: public cald vs. public rece
• ce tip de continut are cele mai bune rezultate
• bune practici pentru bannere relevante pentru utilizator
• cum definesc succesul campaniei mele pe Facebook?

Dragos Smeu

General Manager, Mavericks

11:30 - 12:10
Instagram Marketing

Fie ca urmaresti sa cresti traficul pe site sau numarul vizualizarilor ori sa directionezi interactiunea cu utilizatorii catre o vanzare, reclamele pe Instagram te pot ajuta pentru a-ti indeplini obiectivele de business. Aceasta prezentare va oferi idei si solutii pentru a transforma un follower de pe Instagram intr-un client.

Subiecte:

• Content organic pe Instagram - ce fel de content postam, cat de des sa postam, stories sau posts, amplification tools, community building - Instagram Feed, Reels, IG TV, Stories, Explore, Highlights;
• Utilizarea Creator Studio si Insights pentru crearea de continut pe pagina de Instagram;
• Hashtags, tipuri de postari, locatie si alte detalii care ajuta la obtinerea de engagement pe profilul Instagram;
• Cum setam campanii de Instagram Ads ca sa obtinem rezultate – targetare, placements, custom audiences, lookalike audiences, creative, buget;
• Copywriting si creative de succes si care atrag click-uri.

Raluca Radu

Founder, MTH Digital

12:15 - 12:55
YouTube Marketing

Cu 12 milioane de utilizatori in Romania, YouTube este pentru multi si televiziune, si motor de cautare, si sursa de divertisment, si canal de stiri chiar. Pe masura ce continutul video online se bucura de o raspandire crescanda in Romania, brandurile trebuie sa includa YouTube in strategia lor de promovare, pentru a completa campaniile TV sau digitale. Aceasta prezentare va explica cum se deruleaza o campanie de publicitate pe YouTube.

Subiecte:

• Importanta YouTube in mixul de comunicare online
• Reguli de baza cand pornesti o campanie pe YouTube
• Cele mai eficiente formate de reclama pentru brandurile romanesti
• Tactici de targeting pentru a atinge audiente din diverse segmente de varsta.

Mihai Andrei

Managing Partner, WebDigital

13.00 – 14.00
Pauza de Pranz
14:00 - 14:40
Google Marketing

Fara doar si poate, Google domina peisajul marketingului online, la noi si oriunde in alta parte. De aceea, orice brand, din orice industrie, trebuie sa ia in considerare astazi reteaua de advertising a Google, in campaniile sale, pentru a creste impactul mesajului, dar mai ales pentru a ajunge la audienta relevanta. Aceasta prezentare va aduce in prim plan cele mai noi idei de promovare prin Google.

Subiecte:

• Adaptarea promovarii Google Ads in functie de industria din care faci parte
• Construirea funnel-ului cu ajutorul platformei Google Ads
• Scalare versus optimizare
• Succesul in online dincolo de cifre

Eugen Predescu

CEO, Canopy Digital

14:45 - 15:25
E-Mail Marketing

E-mailul este un canal extrem de util pentru marketeri si poate avea un impact semnificativ in brand awareness si vanzari. Multi factori insa pot afecta eficienta unei campanii. In aceasta prezentare, vom aprofunda elemente cheie care vor creste eficacitatea unei campanii de e-mail marketing.

Subiecte:

• Cum a schimbat pandemia modul de comunicare prin e-mail si pe retele sociale, frecventa trimiterii mesajelor si tonul abordat dupa martie 2020
• Cum se realizeaza comunicarea intre baze de date diverse si cand consideram ca fiind suficiente datele solicitate
• Care sunt tendintele pentru 2021 in privinta principalilor clienti de e-mail, cum sa comunicam folosindu-ne de cat mai multe tehnologii in cat mai putine platforme
• Tips & tricks pentru o campanie de succes
• De ce securitatea datelor trebuie sa fie un factor decisiv in campaniile de email marketing

Cristian Iosub

Digital Platforms Manager, Conversion

15:30 - 16:10
Tips for Optimizing your Digital Advertising Campaign
Campaniile de marketing digital au in ADN-ul lor optimizarea. Cu atata tehnologie si cu multe instrumente, numai marketerii fara experienta nu isi optimizeaza campaniile. Practic acestia rateaza cresterea performantei campaniilor pe parcursul desfasurarii lor. Marketerii buni nu dau drumul la campaniei si asteapta rezultatele. Marketerii buni optimizeaza.

Anabela Luca

Managing Director & Google Certified Trainer, adLemonade

16:15 - 16:55
Budget Optimization
Nu taiati bugetul pe 2021 inainte de a urmari acest modul al training-ului. Cel mai adesea bugetul include creatia, media, instrumentele de lucru si fee-ul agentiei. Bugetul de media cantareste cel mai mult si este totodata cel mai important, mai ales in contextul unor comunicari complexe, cu tactici diverse si pe mai multe canale. Mult doritul ROI este legat de felul in care este cheltuit si optimizat bugetul. Aflati secretele bugetarii si mai ales ale optimizarii.

Ionut Munteanu

Digital Marketing Evangelist & Founder Reefkig, WebDigital, Upgradient

Digital Marketing Forum 2021 aduce o serie de avantaje partenerilor, contribuind la pozitionarea brandului, determinand asocierea acestuia cu specificul evenimentului si oferind oportunitatea de a interactiona direct cu persoane importante pentru companie.
Organizator
PARTENERI
Cu sprijinul
  • Hosting by Host-Age.ro
Parteneri media
Comunitati