16-17 MAI 2022 • HOTEL JW MARRIOTT & ONLINE

Training

Un training intensiv de marketing digital pentru profesionistii romani din companii medii si mari care vor sa isi valideze strategia actuala si in acelasi timp sa afle tactici noi.

Conferinta

O zi cu sesiuni ce reunesc specialistii locali si internationali. Conferinta a oferit oamenilor de marketing kit-ul de informatii necesar pentru a face fata provocarilor in mediul digital.

Vorbitori 2022

Laurentiu Ion
Head of Total Connections Planning & Media , PepsiCo Romania

Laurentiu Ion are o experienta de peste 13 ani in digital marketing, media si comunicare, lucrand in domenii precum retail, tehnologie avansată sau FMCG. A predat, printre altele, cursuri de marketing la Universitatea Alternativa si Universitatea din Bucuresti. In ultimii 7 ani, s-a aflat in prima linie de transformare digitala a unor companii sau ONG-uri, coordonand cu succes in special agendele de inovatie digitala in marketing si comunicare. In paralel, a publicat trei carti, cea mai recenta fiind „Corporatia norilor” (Curtea Veche Publishing, 2019), iar articolele si eseurile lui despre relatia tot mai stransa dintre oameni si tehnologie au aparut in publicatii precum Forbes, The New York Times sau Decat o Revista. In 2014, a fondat o revista de literatura si fotografie, SUBCAPITOL, iar in 2017 a fost inclus in Forbes 30 Under 30. In prezent, lucreaza in PepsiCo Romania, unde coordoneaza agenda de Digital & Media a brandurilor de bauturi carbogazoase si snacksuri.

Bogdan Turcanu
Head of Marketing, PRO TV

De-a lungul carierei, Bogdan a dezvoltat si coordonat brand-uri care au schimbat regulile pietei, acordand o atentie speciala inovatiei si experientei consumatorului. Este totodata, interesat de storytelling-ul digital si tehnologiile emergente. Intr-o lume in care consumatorii vor continua sa prefere comunicarea targetata, capacitatea cheie pe care acesta se bazeaza este crearea de continut personalizat si experiente cat mai placute. Din pozitia sa de Head of Marketing in cadrul ProTV, Bogdan gestioneaza alinierea strategica a tuturor functiunilor interne in vederea promovarii show-urilor PRO TV si a implementarii proiectelor de marketing si comunicare.

Gabriela Nanu
Head of Marketing & Digital Product Gas & Power, OMV Petrom

De-a lungul celor 17 ani de experienta in varii industrii (pharma, IT&C, banking, retail, FMCG si Oil & Gas), Gabriela a dezvoltat si implementat strategii de marketing si advertising care au adresat obiectivele de business ale unor companii multi-nationale precum Pfizer Global, Samsung, Procter & Gamble, Raiffeisen Bank si altele. In acelasi timp, Gabriela a pus bazele transformarii digitale necesare unei abordari strategice centrata pe dorintele consumatorilor si a dezvoltat formule de echipe regionale cu capabilitati puternice in inovatie si creativitate. Gabriela considera ca acum mai mult ca niciodata, este in responsabilitatea brand-urilor sa aduca schimbare in bine in societate prin programe sociale, de mediu si prin punerea in buna practica a datelor si tehnologiilor emergente.

Patricia Zegreanu
Marketing & Communication Manager, Porsche Romania

Patricia Zegreanu conduce departamentul de marketing si comunicare al marcii ŠKODA din cadrul Porsche Romania, din acest rol dezvoltand strategia de comunicare a companiei, cu o abordare ingenioasa si integrata in marketing. Cu o experienta de peste 15 ani, Patricia a coordonat campanii nationale, dar si internationale, precum si programe de training si coaching. Ultimul curs de leadership incheiat a motivat-o sa abordeze comunicarea ca un sistem arhitectural sustenabil. A absolvit ASE-ul in 2008, iar in 2012 si-a incheiat teza de doctorat, avand una dintre cele mai inovatoare teme la momentul respectiv: mobile marketing. In timpul liber ii place sa calatoreasca si sa citeasca.

Ana Maria Ghiurca
Head of Digital Marketing, BCR

Coordoneaza de 4 ani echipa de marketing online din BCR din pozitia de Head of Digital Marketing. Are 15 ani de experienta in comunicare si publicitate de brand in companii multinationale si afaceri locale, experienta aplicata pe un portofoliu extins de categorii: servicii, telecom, oil&gas, banking, FMCG, retail, pharma, auto si ONG-uri. Principalul ei obiectiv este de a crea in fiecare zi experiente digitale care sa imbogateasca viata oamenilor. Este pasionata de publicitate si inovatie digitala.

Cosmina Tapliuc
Digital Marketing Manager, McDonald’s

Cosmina are o cariera de peste 10 ani, timp in care a trecut, pe rand, de la o provocare la alta, venite fie din comunicare, advertising sau marketing. A inceput prin a cunoaste lumea marketingului afiliat in echipa 2Performant. A continuat prin experimentarea lumii comunicarii ca PR Manager in echipa MSL The Practice si apoi ca Social Media Manager la KUBIS. Timp de 3 ani a facut parte din echipa The Coca-Cola Company ca Digital Commerce Manager, iar in prezent este Digital Marketing Manager la McDonald’s Romania, dezvoltand digitalul ca pilon important in strategia anuala. In tot acest timp, a coordonat sau a facut parte din echipele premiat la festivaluri internationale si locale, adaugandu-si in portofoliu peste 30 de premii si nominalizari la Cannes Liones, SABRE Awards, Golden Drum, Effie, Internetics, Webstock sau PR Awards.

Sergiu Gruita
Industry Director, Teads, The Global Media Platform

Parcursul lui Sergiu Gruita cuprinde peste 15 ani de experienta in marketing si media. Dupa ce si-a petrecut o buna parte din cariera in P&G (unde a inceput in Marketing, pentru a se specializa ulterior in Media si Digital), Sergiu a avut ocazia sa cunoasca piata si din perspectiva antreprenorului de tech, ocupand timp de 3 ani functia de Chief Commercial Officer la TPS Engage. In urma cu 6 luni, s-a alaturat echipei Teads – the Global Media Platform ca si Industry Director, un rol care vizeaza dezvoltarea parteneriatelor strategice cu clientii cheie din Romania si pietele din CEE.

Olimpia Norsesovici
Senior Sales Manager, MGID Romania

Olimpia are peste 20 de ani de experienta in publicitate, in special in zona de media. A contribuit de-a lungul timpului la lansarea mai multor proiecte – de la revista Superbebe in 2004, la Revista Vice in 2011. A coordonat sau a facut parte din echipele de vanzari ale unor pubisheri importanti – Ringier, Impact, Vice International sau regii de vanzari – Splendid Media. In digital a lucrat cu ThinkDigital, Crimtan si Vice. Se ocupa de proiecte in care crede si se implica activ cu tot ce poate pentru reusita acestora. La MGID, Olimpia lucreaza indeaproape cu colegii de pe vanzari, cu marketingul, cu echipa de dezvoltare pentru a contura impreuna strategii adaptate pietei din Romania.

Adrian Calarasu
Digital Category Manager, Homecare, Unilever

Adrian Calarasu are o experienta de peste 15 ani in advertising, comunicare si digital marketing. A colaborat atat cu antreprenori locali, dar si cu unele dintre cele mai importante branduri internationale. Cariera sa a fost consolidata in companii precum TBWA si Sanofi Romania, iar din 2019 este alaturi de echipa Unilever, ocupand pozitia de Digital Category Manager pentru divizia Home Care. Adrian contribuie la strategia si implementarea campaniilor digitale pentru branduri ca Dero, Domestos, Cif, Coccolino sau Omo.

Aneta Plesa
Industry Manager, Google Romania

Aneta Plesa are peste 10 ani de experienta in digital marketing. De cinci ani lucreaza la Google Romania, unde este consultant in campaniile digitale pentru unele dintre cele mai mari branduri din Romania, impreuna cu agentiile media si de creatie. Din universul complex Google are un interes deosebit pentru YouTube si insight-urile de consumator.

Andrei Gradinaru
Agency Sales Manager, RTB House

Andrei Gradinaru are o experienta de peste 15 ani in vanzarile de publicitate, a fost parte sau a coordonat echipele de vanzari ale unor publisheri locali importanti si ulterior s-a orientat catre zona de publicitate programatica, alaturi de echipa Project Agora. In cadrul RTB House, Andrei ocupa pozitia de Agency Sales Manager si este responsabil cu dezvoltarea parteneriatelor cu agentiile de media din Romania.

Simina Zidaru
Managing Director & Creative Director, Tribal DDB

Simina Zidaru este Managing Director si Executive Creative Director Tribal DDB Bucuresti. In 2018 a fost selectata de Cannes Lions ca una dintre cele 20 de viitoare femei lider din industria advertisingului in cadrul programului See It Be It. Simina are o experienta de peste 10 ani in comunicare, trecand de la PR, ATL si Digital, fiind premiata la majoritatea fesitvalurilor locale si internationale. In prezent conduce o echipa de 37, coordonand campanii digitale si integrate pentru clienti locali si globali.

Mihai Caluseriu
Creative Director, Conversion

Robert Dumitru
Managing Partner, MTH Digital

Robert Dumitru, Managing Partner MTH Digital, are o experienta de 5 ani in digital marketing si conduce o echipa de specialisti entuziasti ce imbina creativitatea cu atingerea obiectivelor de marketing. Robert se ocupa de strategia si implementarea campaniilor de performance marketing (Google Ads, YouTube Ads, Facebook Ads), content marketing si strategii de social media pentru clientii MTH Digital, printre care Mega Image, Transavia, Pastele Baneasa, Farmec, Herlitz. Robert incearca intotdeauna sa aduca noi perspective concentrate in jurul publicului tinta al clientilor cu care acesta lucreaza. Din 2020, Robert este si trainer de marketing online in cadrul cursurilor organizate de DallesGO si GPeC.

Ioana Petrovici
Brand Manager Pepsi, PepsiCo Romania

Ioana Petrovici activeaza in industria FMCG de ceva timp si asta o tine in priza. Sinceritatea si curiozitatea o caracterizeaza si asta a ajutat-o sa colaboreze frumos cu multi oameni de-a lungul proiectelor pe care le-a facut. Pepsi i-a oferit oportunitatea sa exploreze curajul in zona de digital si sa se adreseze unui target care i-a fost necunoscut pana acum, iar asta o distreaza si energizeaza. Inovatia in aceasta arie i-a starnit interesul si spune ca mai are multe de invatat si abia asteapta sa vada in ce directie ne vom indrepta in urmatorii ani.

Victor Stroe
CHIEF STRATEGY OFFICER & ASSOCIATE DIRECTOR, LEO BURNETT

Victor Stroe este Chief Strategy Officer si Associate Director la Leo Burnett Bucharest. In cariera sa de 18 ani in domeniul comunicarii a acoperit cu proiecte de impact aproape toate industriile active din Romania. Parte din filozofia lui profesionala este ca in domeniul comunicarii traim cel mai bun moment posibil, si ca astazi ca niciodata ni se deschid posibilitati dintre cele mai diverse.

Victor Rotariu
Head of Strategy and Insights, GroupM

Victor este Director de Strategie si Insights la GroupM unde coordoneaza strategiile si obtinerea de insight-uri in agentiile grupului: Mediacom, Mindshare si Wavemaker. De-a lungul celor 13 ani in marketing valoarea cea mai importanta pe care considera ca a adus-o este o intelegere in profunzime a ce sta in spatele comportamentului uman. Aceasta intelegere alimenteaza strategiile pe care le construieste pentru a aduce creste clientilor. In paralel, scrie o carte si un newsletter despre cum ne putem construi viata ideala in lumea moderna rezolvand conflictele intre inconstientul nostru format de evolutie si lumea moderna.

Anabela Luca
Managing Director, AdLemonade

Anabela are peste 10 ani de experienta in managementul si administrarea campaniilor PPC (Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn ads), cu rezultate atat pentru afaceri de dimensiuni mari dornice de expansiune internationala, cat si pentru mici intreprinderi care pun accent pe eficienta. Ca trainer Google, Anabela este implicata activ sustine cursuri despre Ads si Analytics prin programele oficiale Google Online Marketing Academy & Google Partners.

Eugen Predescu
PAID MEDIA MANAGING DIRECTOR, DWF

Cu o experienta de peste 6 ani in digital marketing, Eugen Predescu s-a remarcat prin extinderea interna si internationala a uneia dintre cele mai mari agentii de performance marketing din Romania, prin dezvoltarea zonei de performance marketing a primului tool de online marketing certificat Google si Facebook Ads din CEE si prin pregatirea a peste 1.000 de studenti in cadrul programului Google – Atelierul Digital. Este profesor de online marketing in cadrul Bucharest International School of Management, Online Marketing Speaker, Google Ads Trainer si jurat GPeC.

Mihai Andrei
Managing Partner, WebDigital

Cu o experienta de 10 ani in performance marketing, Mihai conduce WebDigital, agentie specializata in campanii de pay per click marketing si digital sales. Misiunea pe care Mihai si WebDigital o au este aceea de a maximiza obiectivele clientilor indiferent ca vorbim de vanzari, lead-uri, rentabilitate sau vizibilitate, iar acest lucru le-au adus recent o serie de premii in competitii internationale si locale. Parcursul de 10 ani in agentie l-a ajutat pe Mihai sa inteleaga dinamica si nevoile tuturor departamentelor din agentie si in special a clientilor gasind de-a lungul timpului solutii si metode prin care sa creasca rezultatele si eficienta.

Gabriel Patru
Brand Strategists Therefour.io & President IAB Romania ,

Gabriel are o experienta ampla in Strategie, incluzand creatie, media, tehnologie media digitala si strategie de brand atat B2C cat si B2B. Timp de 15 ani a activat in cateva grupuri de comunicare de top (MullenLowe, BBDO, WPP) ajungand Head of Strategy. Totodata face parte din Consiliul Director al Interactive Advertising Bureau (IAB Romania) din 2013.
In 2019 Gabriel a fondat Therefour.io – Brand Strategists, cu scopul de a lega direct eforturile de branding si comunicare de indicatorii de performanta in business.

Ioana Anescu
Managing Director, IAB Romania

Ioana este o persoana entuziasta si pasionata de comunicarea digitala, lucru care se vede in cei 13 ani de cand este implicata in activitatea si in dezvoltarea Asociatiei IAB Romania, in calitate de Director Executiv. In acest timp a initiat si dezvoltat proiecte ale asociatiei precum – IAB Forum Romania, IAB MIXX Awards Romania (din 2012), proiecte educationale si de networking (IAB Academy, Digital Dialogues, IAB Breakfasts, IAB DigiTalks). Din 2021 este si membru din partea IAB Romania in Consiliul Director al RAC (Consiliul Roman pentru Publicitate) pentru a consolida colaborarea pe proiecte de autoreglementare a industriei de comunicare din Romania.

Dragos Smeu
Founder, Mavericks

Dragos Smeu are peste 10 ani de experienta in digital marketing si performance media, a lucrat in 3 agentii de digital din Romania. In 2016, a fondat Mavericks, o agentie de digital marketing specializata in performance media si webanalytics. In cei 10 ani de experienta a lucrat pentru peste 300 de clienti din domenii de activitate diferite. Pe langa activitatea de specialist in domeniul digital marketing Dragos este implicat si in mai multe proiecte de educatie. La SNSPA, in cadrul Facultatii de Comunicare si Relatii Publice detine 2 cursuri la licenta si master, este profesor in cadrul Digital Hub Academy din Brasov si trainer in mai multe proiecte educationale precum Performance School sau Mavericks Digital Academy.

Catalin Macovei
Founder, MoLoSo

Catalin Macovei este co-fondator MoLoSo Limitless, una din top agentii de performance marketing din Romania. In 2021, agentia a gestionat bugete de peste 40 de milioane de euro si a ajutat peste 300 de business-uri romanesti sa vanda produse si servicii la nivel local si international. Catalin este pasionat de cifre, statistici si analize, iar in ultimii ani lucreaza intens pentru a raspunde la intrebarea pusa atat de des de antreprenorii de ecommerce: ”De ce magazinul meu nu vinde?”

Sabin Belusica
Senior Performance Lead, Httpool

Sabin are peste 8 ani de experienta in marketing si se simte in elementul sau fie ca vorbeste despre ATL sau transformare digitala. In timpul carierei sale a ajutat atat firme mici locale cat si branduri internationale sa isi descopere potentialul digital pe platforme precum Facebook, Twitter, TikTok sau Snapchat si sa se dezvolte armonios in ecosistemul web2.0. Acum, Sabin contribuie la strategia si implementarea campaniilor de performance pentru branduri ca UiPath si Bitdefender – in timp ce se pregateste sa ajute brandurile sa isi inteleaga locul si potentialul in web3.0.

Cristian China-Birta
ANTREPRENOR DIGITAL, KOOPERATIVA 2.0

Cristian China-Birta este blogger pe cristianchinabirta.ro, antreprenor cu agentia de comunicare integrata Kooperativa 2.0, trainer si speaker. Dar in primul rand, asa cum spune chiar el, este tatal celor trei copii si sotul doamnei sufletului sau. A organizat in cei 15 ani de consultanta peste 500 de campanii cu si pentru influnceri. In acelasi timp, a participat ca influencer la peste 200 de campanii. A scris prima carte despre influencer marketing din Romania, ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?”. A tinut peste 150 de cursuri de social media la solicitarea companiilor si agentiilor, fiind speaker la mai mult de 100 de evenimente in care subiectul principal a fost social media si comunicarea. A publicat peste 13.000 de postari si articole pe blogul sau, pe care scrie din 2007.

Laurentiu Dumitrescu
CEO, Digital Star

Laurentiu Dumitrescu este un jucator activ in comunicarea digitala din Romania in ultimii 15 ani. A fondat agentia Digital Star in anul 2010. La numai 4 ani de la infiintare, Digital Star a fost desemnata Agentia Anului la Internetics, fiind pana in prezent cea mai premiata agentie la IAB Mixx Awards. In decursul anilor, agentia a castigat peste 80 de premii pentru creativitate si eficienta la mai multe festivaluri locale si internationale: Effie Awards, Internetics, IAB Mixx Awards, PR Award, Webstock, Mobile Awards si Mixx Awards Europe.

Cristian Manafu
, CONFERENCE HOST

Vlad Oprea
Tech Account Manager, Conversion

Vlad Oprea este Technical Account Manager in cadrul Conversion Marketing si gestioneaza relatia cu clientii celor 3 platforme detinute de companie: Profitshare (marketing afiliat), Conectoo (email / SMS marketing) si Cookiebox (cookie consent management). Vlad are experienta atat in zona de comunicare, cat si in cea tehnica si de management.

Digital Marketing Forum aduce o serie de avantaje partenerilor, contribuind la pozitionarea brandului, determinand asocierea acestuia cu specificul evenimentului si oferind oportunitatea de a interactiona direct cu persoane importante pentru companie.
ORGANIZER
MAIN PARTNER 2022
GOLD PARTNERS 2022
AGENCY PARTNERS 2022
SILVER PARTNERS 2022
Platform Partner 2022
SUPPORTED BY
  • Hosting by Host-Age.ro
MEDIA PARTNERS
COMMUNITIES