21-22 februarie 2019 • JW Marriott Hotel • Bucuresti
INSCRIE-TE ACUM!

Conferinta

O zi cu sesiuni ce reunesc specialistii locali si internationali. Conferinta va oferi oamenilor de marketing kit-ul de informatii necesar pentru a face fata provocarilor in mediul digital

21.02.2019

Trainings

O zi cu 3 traininguri intensive, care va aduce in prim plan cele mai importante subiecte despre strategia digitala, Instagram si LinkedIn, oferind sfaturi, resurse si activitati practice. Locurile limitate!

22.02.2019

Vorbitori

Simon Gill
Chief Experience Officer EMEA, Isobar

Simon este Chief Experience Officer EMEA, Isboar si se ocupa cu promovarea utilizarii creative a digitalului. Simon a petrecut mai mult de 20 de ani in marketingului digital si are o experienta dovedita in furnizarea excelentei creative pentru brandurile globale, avand reputatia de a construi cu succes echipe multidisciplinare. El combina cu indemanare promisiunea marcilor cu puterea tehnologiei pentru a crea experiente exceptionale si rezultate reale de afaceri. Simon este membru constant in juriile pentru premii internationale si este membru al Efectiveness Council, IPA, sustinand modul in care creativitatea este esentiala pentru eficienta economiei moderne. El este, de asemenea, co-fondator al festivalului CANNT, festival dedicat creativitatii.

Thomas Barthuel
Head of EMEA Strategy & New Markets Business Development, Waze

Thomas Barthuel si-a inceput cariera in firma de consultanta Bain & Company, asistand clienti si parteneri din toata Europa in legatura cu strategia lor. La Waze, Thomas a contribuit la deschiderea pietelor din Europa, Orientul Mijlociu, Africa si Asia, iar in prezent se concentreaza pe dezvoltarea de noi piete in EMEA. Detine o diploma in afaceri de la HEC Paris si este, de asemenea, un alergator de succes.

Jenna Tiffany
Founder & Strategy Director, Let’s Talk Strategy

Jenna Tiffany este Fondator si Director de Strategie la Let'sTalk Strategy si ofera servicii de consultanta strategica pentru companii B2B si B2C, avand clientii precum Shell, Hilton si World Duty Free, pe partea de strategie de marketing digital si de e-mail. Jenna este membru al DMA UK Email Marketing Council, Presedinte al E-mail Best Practice hub, dezvoltand cele mai bune practici din industrie si implicandu-se in dezvoltarea celor mai recente cercetari. De asemenea, preda cursuri la CIM si este invitata ca speaker la evenimente de marketing din intreaga Europa.

Rob Lee
Consultant & Trainer, Instagram and Snapchat for Business

Rob este speaker international si marketer digital specializat in "Brand Storytelling". El este unul dintre cei mai importanti experti din UK specializat pe modul in care brandurile pot utiliza Snapchat si Instagram pentru a interactiona cu audienta lor, iar anul acesta a fost prezent la conferinte de marketing digital din India, Malaezia si Nigeria care au vizat acest subiect. Rob sustine workshop-uri dedicate industriei pentru a ajuta profesionistii din sectoarele de Property si creativitate sa devina digital storytellers. Rob a oferit consultanta si a lucrat cu banduri ca PwC, Virgin Trains, Admiral Insurance, BBC Worldwide si Sky.

Dean Seddon
Marketing Consultant & LinkedIn Trainer

Dean Seddon este fost om de televiziune si actualmente este strategist & digital marketer. Fiind un practician cu o experienta de peste 20 de ani, Dean si-a dezvoltat cu succes strategii si tactici inovatoare in diverse industrii, inclusiv in retail, servicii financiare, domeniul industrial, publishing si mass-media.

LAURA BARBU
BRAND & MARKETING COMMUNICATION DIRECTOR, VODAFONE

In curs de confirmare

Ana Maria Bajan
Marketing, Business Development & PR Executive Director, Caroli Foods Group

Aneta Plesa
Analytical Lead, Google Romania

Aneta a lucrat cinci ani ca specialist in marketing online si trainer Digital Marketing Institute. In rolul actual de consultant analitic la Google participa la elaborarea strategiilor si optimizarea campaniilor, analiza datelor si trendurilor din online. O mare parte din colaborarea cu agentiile si clientii locali se focuseaza pe comunicarea si campaniile video, în contextul cresterii consumului online de continut video, diversificarii formatelor si posibilitatilor de targetare a audientei.

Silviana Toader
Senior Art Director, Conversion

Ma ghidez după lucrurile care conteaza. De zece ani, misiunea mea e sa creez proiecte diferite, pentru ca am convingerea ca in design si in business ideile banale nu-si au locul. Fie ca vorbim de piata locala sau internationala, experienta imi spune ca un lucru e sigur: publicul vrea sa fie surprins. Daca folosesti digitalul inteligent, poti face asta oricand, oriunde si mai bine decat majoritatea

Laurentiu Dumitrescu
Managing Partner, Digital Star

Lucreaza in comunicarea digitala de peste 15 ani. Digital Star a fost desemnta Agentia Anului la Internetics 2014 si este cea mai premiata agentie la IAB Mixx Awards. Agentia pe care o conduce este una dintre cele mai premiate agentii digitale din Romania in ultimii ani, castigand premii pentru creativitate si eficienta la mai multe festivaluri: Internetics, Effie Awards, IAB Mixx Awards, PR Award, Webstock, Mobile Awards si Mixx Awards Europe.

Dorin Boerescu
CEO, 2Performant.com

Dorin Boerescu este CEO 2Performant.com, platforma prin care brandurile si agentiile din Europa Centrala si de Est colaboreaza usor cu talentele digitale (instagrammeri, vloggeri, afiliati, bloggeri etc.). Anterior, a fost co-fondator in cateva companii de advertising de pe piata locala. Dorin a vorbit la zeci de evenimente de marketing si e-commerce din Romania, Polonia, Marea Britanie, Bulgaria, Croatia, promovand democratizarea marketingului in sharing economy.

Andreea Lupu
Strategy & Innovation Director, Starcom Romania

Andreea este strategul creativ care pune la aceeasi masa Creatia, Media, PR-ul, BTL-ul si le descopera limbajul comun. Crede cu tarie in puterea integrarii ideilor si a mesajelor - considerand ca specializarile stricte ale agentiilor nu mai raspund nevoilor brandurilor si nici modului de consum (media, creativ, comercial) al unui consumator mult mai complex. De 12 ani pasionata si “acaparata” de advertising in toate formele lui - a creat, coordonat, implementat si “visat”campanii de BTL, ATL, CSR si Media (trecand de-a lungul timpului prin fiecare specializare). In Starcom coordoneaza departamentul de strategie & inovatie, imbinand lucrurile la care tine cel mai mult – strategia de brand, intelegerea consumatorului, creativitatea & evaluarea rezultatelor fiecarei campanii.

Ionut Munteanu
Managing Partner, Webdigital

Ionut este un student perpetuu al mintii umane, un marketer pasionat si un antreprenor cu norma intreaga. Este licentiat in psihologie si sociologie si are o experienta extensiva atat din perspectiva clientului, cat si din cea a agentiei. A imbratisat minunile marketingului online de peste 10 ani si se afla intr-o continua cautare si optimizare a celei mai bune formule de marketing, care sa imbine curiozitatea despre comportamentul oamenilor si predictabilitatea. La acestea, se adauga spiritul antreprenorial, care s-a concretizat in cea mai mare realizare profesionala a sa: WebDigital – agentie specializata in PPC Marketing, fondata in 2009, cu peste 100 de clienti activi in portofoliu. Ca speaker si trainer certificat, Ionut poate fi gasit ori in amfiteatrele universitatilor, invitat de profesorii de marketing pentru a ii ajuta pe studenti sa se apropie de minunile marketingului digital sau vorbind in workshop-uri atat in Romania, cat si in afara tarii, in principal la evenimente de e-commerce, dar si la evenimente generale din industria digitala. Ionut este, de asemenea, co-fondator al celui mai vechi eveniment de SEO si PPC Marketing din Bucuresti, ”Lumea SEO PPC”, ce are ca scop adunarea tuturor specialistilor din industria digitala in fiecare luna, atat ca prieteni, cat si ca profesionisti.

Florin Grozea
Influencer Marketing Visionary, Hit Yourself

Florin Grozea este antreprenor si artist cu experienta de 25 de ani. In acest moment conduce propria agentie dedicata Influencerilor, prin care a implementat peste 500 de campanii online cu artisti, vloggeri, bloggeri, micro-influenceri. Din 2017 a lansat MOCAPP - un startup care automatizeaza campaniile de Influencer Marketing, serviciu online care va fi lansat international anul acesta.

Adelina Oprea
Founder, Champaigns

Adelina Oprea este specializata in marketing si in dezvoltarea prezentei online a magazinelor de fashion si lifestyle. Ea a inceput sa lucreze in marketing acum 8 ani, ca Marketing Manager pentru ZorileStore. A lucrat pentru ZorileStore trei ani, timp in care, impreuna cu echipa, l-a transformat in cel mai vizibil magazin online in 2013, imediat dupa eMAG. Apoi a urmat proiectul Sandalandala si campania de lansare a acestuia. In cadrul proiectului, le-a propus celor care doreau cazare gratuita pe viata sa se tatueze permanent cu logo-ul campingului. In 2015 a inceput colaborarea cu Fashion UP ca marketing manager, iar in 2017 a pornit pe drumul antreprenoriatului, fondand Champaigns, prima agentie de performance marketing din Romania dedicata magazinelor online de fashion si lifestyle.

Mihai Vinatoru
Managing Partner, DWF

Mihai Vinatoru este in prezent Managing Partner in cadrul DWF, agentie specializata in servicii de crestere a vizibilitatii brandurilor in rezultatele organice Google - SEO. Membru in juriul GPeC (Gala Premiilor eCommerce din Romania) si speaker pe teme de SEO la cele mai importante evenimente de eCommerce din tara noastra, Mihai crede cu tarie in faptul ca pentru atingerea oricarui obiectiv este nevoie de un plan, de o strategie, precum si de o disciplina deosebita la nivel de implementare.

Andrei Georgescu
Managing Director, White Image

Andrei Georgescu este co-fondator si director general al companiei White Image de peste 15 ani. Este pasionat de date si soluții care genereaza rezultate. In prezent, White Image ofera solutii de comunicare, gestionare a datelor, e-mail marketing si marketing automation pentru clienti din comertul electronic, bancar, auto, resurse umane si multe alte domenii. Il puteti gasi, de asemenea, pe Andrei ca profesor la Scoala IAA unde preda E-Mail Marketing, managementul datelor si marketing automation.

Anabela Luca
Online Marketing Specialist, AdLemonade

Anabela Luca este Managing Director si Online Marketing Consultant la adLemonade, agentie de Performance Marketing, Google Premier Partner. Anabela are o experienta de peste 10 ani in construirea de strategii si administrarea campaniilor de Pay Per Click (Google Ads, Facebook Ads, Linkedin etc.), livrand rezultate aliniate cu obiectivele de business ale clientilor. In ultimii 3 ani, agentia adLemonade e focusata pe cresterea brandurilor romanesti in spatiul international, sustinand atat prin traininguri dedicate, cat si prin strategii eficiente de PPC o prezenta activa si profitabila a business-urilor romanesti pe piata globala. Anabela e pasionata de digital si contribuie activ la educarea pietei in cele peste 150 de training-uri si prezentari, fiind trainer certificat Google din 2013. Alaturi de echipa valoroasa din agentie, a crescut performanta in digital pentru peste 300 de branduri dintre care se disting Tocmai.ro, Catena, Deichmann, Continental Automotive, Jolidon, Watchshop.ro, How to Web.

Mihai Alexandru Andrei
Manager of Operations & Partner, WebDigital

Mihai Andrei este in prezent managerul operatiunilor la WebDigital si are o experienta de 10 ani in Digital Marketing, in special in zona de Pay Per Click Marketing. De-a lungul timpului, a contribuit la cresterea prezentei online si a numarului de clienti pentru branduri precum UNTOLD, TUI TravelCenter, Catmobile, F64, Interlink, Melkior, Autohut.

Marian Seitan
CEO Mediapost Hit Mail

A absolvit Facultatea Relatii Economice Internationale din ASE Bucuresti în 1996 si MBA-ul Romano-Canadian in 2004. In 1997 a fondat compania Hit Mail, pe care in 2009 a vandut-o catre Posta Franceza, pastrand un contract de management. Sub conducerea sa, Hit Mail (in prezent Mediapost Hit Mail) a lansat in Romania, unul cate unul, principalele instrumente de marketing direct si a devenit o veritabila scoală de marketing direct pentru numerosi marketeri, ajungand in 2018 la o cifra de afaceri de 23 milioane de Euro. Este președinte al Asociatiei Romane de Marketing Direct (ARMAD). Business angel din 2015.

ANDREI CANDA
MANAGING PARTNER, ISENSE SOLUTIONS

Dr. Andrei Canda are o experienta profesionala solida, lucrand in cercetarea de piata de peste 13 ani. De-a lungul carierei lui, Andrei a lucrat atat de partea clientului (colaborand cu unul dintre cei mai mari retaileri din piata), cat si in unele dintre cele mai mari companii specializate in cercetarea de piata. Are o arie larga de expertiza, coordonand proiecte de research despre bunuri de larg consum, retail, bunuri de folosinta indelungata, media, turism, automotive, servicii financiare, IT&C, servicii medicale, agribusiness, social etc. Andrei are un doctorat in marketing, este acreditat de Asociatia de Word of Mouth Marketing si este autor publicat, scriind materiale de specialitate despre retelele de socializare, marketing, comunicare sau blogging.

Raul Gheba
Writer & Comedian

Alex Cotet
SCENARIST & REGIZOR, SECTOR 7

Anca Vrabiescu
Digital Strategic Planner, MediaCom

Moderatori

Claudia Chirilescu
Director General, Spoon Media

Valentin Radu
CEO & Founder at Omniconvert

Cristian China-Birta
Co-Fodator, Kooperativa 2.0

Cristiana Pisica
Performance Marketing Manager, CREADIV

Cristian Florea
Social Media Manager. Kooperativa 2.0

Cristian Manafu
Managing Partner, Evensys

Gabriel Patru
Head of Strategy, Wavemaker Romania & President at IAB Romania

Digital Marketing Forum aduce o serie de avantaje partenerilor, contribuind la pozitionarea brandului, determinand asocierea acestuia cu specificul evenimentului si oferind oportunitatea de a interactiona direct cu persoane importante pentru companie.
Organizator
Parteneri
Eveniment recomandat de
Cu sprijinul
Parteneri media