DIGITAL MARKETING STRATEGY

INSCRIE-TE ACUM!

DATA
21-22 FEBRUARIE 2019
ora
09.00-17.00
loc
JW Marriott
oras
Bucuresti

Creating a winning digital marketing strategy

Una dintre cele mai mari provocari cu care se confrunta un marketer este crearea unei strategii de marketing eficiente. De aceea, rezerva-ti o zi in care sa afli de la Jenna Tiffany, Consultant si Expert in Marketing (Londra), cum sa creezi o strategie de marketing de succes, folosind tehnici deja testate. Vei invata cum sa ajungi la clientii tai prin segmentarea eficienta, targeting si pozitionarea organizatiei tale. In urma acestui seminar de o zi, vei avea toate ingredientele unei campanii de marketing de succes. Vei identifica canalele potrivite pe care organizatia ta le poate utiliza pentru a atrage clienti si vei avea toate mijloacele de a masura eficient succesul demersurilor tale.

Ce vei afla in workshop

  • Cum sa definesti obiectivele de marketing si KPI-urile si cum sa le aliniezi la obiectivele organizationale

  • Cum sa dezvolti o strategie de marketing digital si planuri strategice de actiune care sa indeplineasca obiectivele de afaceri

  • Cum sa stabilesti planul pentru realizarea campaniilor de marketing digital si sa aloci bugetul pentru canalele de marketing digital selectate

  • Cum sa implementezi campania si sa identifici indicatorii esentiali pentru a masura performanta eforturilor de marketing digital.

Cine participa

Training-ul este deschis tuturor oamenilor de marketing si comunicare ce doresc sa fie la curent cu cele mai eficiente tactici si noi solutii de promovare, din agentii si companii, avand roluri precum marketing director, brand manager, innovation manager, media planner, communication directors, public relations managers, advertising executive, digital strategists, account managers, business developers etc.

De ce sa participi

Asisti la prezentari sustinute de traineri cu experienta si specializati pe nevoile tale in marketing
Ai acces la informatii de ultima ora de la profesionisti activi pe piete mature, cu competitie mare
Primesti idei si solutii testate, iti verifici propriile tactici, inveti lucruri noi si utile
Afli ce ii atrage pe clientii tai, cum sa generezi lead-uri si sa creezi valoare pentru brand
Schimbi impresii cu alti profesionisti din marketing si iti extinzi reteaua de contacte si clienti
Participi la un eveniment intr-o locatie de 5 stele, cu lunch-ul si pauzele de cafea incluse

Trainer

Jenna Tiffany

Founder & Strategy Director, Let’s Talk Strategy

Jenna Tiffany este Fondator si Director de Strategie la Let'sTalk Strategy si ofera servicii de consultanta strategica pentru companii B2B si B2C, avand clientii precum Shell, Hilton si World Duty Free, pe partea de strategie de marketing digital si de e-mail. Jenna este membru al DMA UK Email Marketing Council, Presedinte al E-mail Best Practice hub, dezvoltand cele mai bune practici din industrie si implicandu-se in dezvoltarea celor mai recente cercetari. De asemenea, preda cursuri la CIM si este invitata ca speaker la evenimente de marketing din intreaga Europa.

Program

The evolving context of marketing
  • Cum sa tii pasul cu cele mai noi trenduri
  • Ce este o strategie si de ce este importanta
  • Cum sa iti definesti obiectivele pentru marketingul tau (sunt incluse exemple despre ce fac alte branduri)
  • Exemple de strategii de marketing de succes
Understanding the marketplace and customers to gain a competitive advantage
  • SWOT si PESTEL mediile tale de marketing
  • Afla cum sa segmentezi eficient, sa targetezi si sa te iti pozitionezi clientii actuali si potentiali
  • Cum sa efectuezi cercetari relevante
How to plan a successful marketing campaign
  • De unde incepi planificarii campania de marketing
  • Exemple de campanii reusite si nereusite ale brandurilor, metode, tehnici si sabloane bune de utilizat
  • Determinarea ce canale sunt cele mai bune de utilizat, in ce moment si de ce.
Measuring marketing performance, evaluation & control
  • Afla cum sa analizezi campaniile de marketing anterioare
  • Cum sa stabilesti indicatori cheie de performanta (KPIs) pentru campania ta de marketing
  • Instrumente pentru masurarea performantei campaniei
  • Exemple de braduri de CLTV (Customer Life Time Value) si alte tehnici avansate.

Locurile la acest training sunt limitate. Recomandam rezervarea locurilor in avans. Training-ul include pe langa sesiunile de continut si materialele de lucru si acces la pauza de pranz si pauzele de cafea,