Romania’s Biggest Marketing Conference of the Year
25-26 Aprilie 2024 // HOTEL JW MARRIOTT // BUCURESTI

PREZENTARI ZIUA 1

ZIUA 1 (25.04) - DIGITAL MARKETING CONFERENCE DAY 1

Prima zi de conferinta a reunit profesionisti din companii de top si practicieni cu competente in marketing si publicitate online. Evenimentul a adus in prim-plan studii de caz relevante, prezentari de strategie si o dezbatere pe subiecte actuale, ca un „update” necesar la „sistemul de operare” al campaniilor de digital marketing.

08.00 - 08.45 INREGISTRAREA PARTICIPANTILOR
Cafeaua, croissantul si locul preferat ii asteapta pe cei mai matinali dintre participanti.
09.00 - 11.00 SESIUNEA 1
Moving Forward: Envisioning the Evolution of Marketing
Future Now: AI Trends That Shape Marketing Today

Andrew Davis

DIGITAL TRAINER, TALK DYGITAL

descarca prezentarea
From Digital to Phygital: Building Brand Experiences in a Hyper-Connected World

Cosmina Tapliuc

DIGITAL MARKETING MANAGER, McDONALD’S ROMANIA

descarca prezentarea
From Concept to Catalyst: Human Touch, Digital Power

Mihai Ciuta

CX & RESEARCH COE LEAD, RAIFFEISEN BANK

descarca prezentarea
The Future is Analytical: Transforming Data into Gold with Smart Marketing Strategies
Aprofundarea unor insighturi despre publicitatea nativa in era AI si posibilitatile nesfarsite pe care le deschide pentru agentiile de publicitate si publisheri deopotriva. Generative AI remodeleaza complet peisajul promovarii si deschide noi frontiere pentru publicitatea nativa si video marketing.

Elena Tsiknakou

DIRECTOR OF ADVERTISER BUSINESS, PROJECT AGORA/TABOOLA

descarca prezentarea
Moderator

Cristian China-Birta

CO-FOUNDER, KOOPERATIVA 2.0

11.00 - 11.30 PAUZA DE CAFEA
O cafea alaturi de profesionistii in domeniu este intotdeauna un moment bun de socializare
11.30 - 13.30 SESIUNEA 2
Sparking Creativity: Crafting the Next-Gen Digital Campaigns
Cutting Through the Noise: Real-World Applications of Generative AI
Dezvoltarea AI, comparabila cu aparitia internetului ca amploare, are potentialul de a revolutiona toate aspectele societatii umane, in mod special felul cum lucram, iar marketingul este unul dintre domeniile care poate beneficia cel mai mult de oportunitatile date de AI. Vom afla, cu descrieri si studii de caz, cum poate fi folosit AI-ul in eficientizarea proceselor de business si marketing, cum poate fi folosit in campanii de marketing pentru a spori interactiunea cu consumatorii, dar si cum putem folosi AI in taskurile de zi cu zi, la nivel individual si capcanele de care trebuie sa ne ferim.

Cosmin Doroftei

HEAD OF A.I. INNOVATION, CODEZILLA

descarca prezentarea
Standing Out From the Crowd: Amplifying Brand Communication Impact with Offline and Online Integration

Sinziana Stoicescu

DIGITAL CHANNELS SENIOR MANAGER, BAT ROMANIA

descarca prezentarea
Engage Anywhere: Unveiling A Seamless Omnichannel Experience
Imersiune in viitorul media alaturi de noi. Televiziunea conectata (CTV) preia controlul, gospodariile utilizand-o in numar record. Astazi brand-urile trebuie sa combine media de calitate in video, digital si CTV pentru a crea conexiuni semnificative cu publicul. Vreti sa profitati de noi oportunitati omnichannel, in special in Romania? Alaturati-va noua pentru a fi cu un pas inaintea schimbarilor digitale!

Sergiu Gruita

REGIONAL INDUSTRY DIRECTOR CEE, TEADS

descarca prezentarea
Turning Buzz into Benefits: Maximizing Brand Visibility Through Social Media Advertising

Raluca Radu

FOUNDER & MANAGING PARTNER, MTH DIGITAL

descarca prezentarea
Moderator

Cristian Florea

TECH VLOGGER

13.30 - 14.30 PAUZA DE PRANZ
Ca intotdeauna, la mijlocul zilei, participantii sunt asteptati la un pranz de 5 stele
14.30 - 15.15 SESIUNEA 3
Digital Mastery: Embracing Marketing Innovations for Competitive Edge
AI is the Message: Redefining Marketing Communications in the Digital Age
Dupa ce unii s-au speriat iar altii au imbratisat AI-ul generativ, poate e momentul sa ne uitam si la transformarile culturale pe care le aduce aceasta tehnologie. Cat de mare va fi transformarea comunicarii, asa cum o stim acum, a zonei sociale si de joburi, in momentul in care mult mai multi vor putea sa faca ce astazi fac, mult mai putini?

Mugur Patrascu

MANAGING PARTNER, SCREEN NATIVE

descarca prezentarea
Creative Case Study - This Campaign Should Not Exist
O agentie de publicitate a lasat copiii sa scrie reclame si-ti povesteste ce s-a intamplat apoi.

Ioana Ichim

GROUP CREATIVE DIRECTOR, VML

Dinu Gutu 

STRATEGIC PLANNER & ANTHROPOLOGIST, VML

descarca prezentarea
Moderator

Cristian Manafu

SOCIAL MEDIA CONSULTANT

15:15 - 16.30 SESIUNEA 4
Exploring New Horizons with Digital Leaders
Navigating Digital Excellence: What Top Brands Can Teach Us
Sesiunea abordeaza modul in care mari branduri redefinesc peisajul digital prin strategii inovatoare si implementari creative. Sesiunea ne invita sa exploram bune practici dovedite si sa intelegem modul in care companii de top seteaza standardele in marketingul digital si se adapteaza la schimbarile din mediul online, oferind participantilor perspective valoroase si idei aplicabile.

Cornel Crihana

MEDIA & BROADCASTING DIRECTOR, KAUFLAND ROMANIA

Orlando Nicoara

MANAGING PARTNER, eAD

Mihai Paduraru

GROUP BRAND MANAGER PREMIUM BRANDS, HEINEKEN ROMANIA

Andrei Chirila

CHIEF MARKETING OFFICER, FASHION DAYS

Ciprian Postelnicu

MEDIA & TOTAL CONNECTIONS PLANNING MANAGER, PEPSICO

Moderator

Ionut Andrei

CEO & FOUNDER, V8 INTERACTIVE

Digital Marketing Forum aduce o serie de avantaje partenerilor, contribuind la pozitionarea brandului, determinand asocierea acestuia cu specificul evenimentului si oferind oportunitatea de a interactiona direct cu persoane importante pentru companie.

PARTENERI 2024

Organized by
Powered by
Presented by
Platinum partners
Gold partners
Agency partners
SILVER PARTNER
Bronze partner
MOBILITY PARTNER
SUPPORTED BY
  • Hosting by Host-Age.ro
MEDIA PARTNERS
COMMUNITIES