Data scientist cu expertiza in modelarea comportamentala, causal AI si stiinte comportamentale aplicate (ABS), Annie a lucrat intr-o gama larga de sectoare: auto, beauty, pharma, aparare, politici publice, telecomunicatii si CPG. S-a alaturat MRM in 2021 ca membru al T-Shaped Consultancy si se concentreaza pe construirea de produse si servicii AI, de date si ABS pentru a intelege mai bine consumatorii/audientele si, in cele din urma, a conduce la crestere.
Nurya si-a inceput cariera la Ogilvy Social.Lab din Bruxelles in 2019, dezvoltand strategii de social media nu numai pentru branduri locale, ci si globale precum IKEA, Iglo si Siemens. In 2022 s-a alaturat TikTok Germania ca Brand Strategist, unde s-a ocupat de sectorul EU Entertainment si a lucrat cu branduri precum Warner Bros, Netflix si Disney. S-a intors insa la Bruxelles, la Ogilvy Social.Lab Belgium, iar acum face parte din echipa TK.Lab, care deserveste agentii de publicitate locale si globale cu capacitati TikTok cuprinzand strategie, creativitate, sunet, media, commerce, influence si informatii.
Cu o experienta de peste 20 de ani in marketing si comunicare, Simona Panait, Head of Corporate Marketing & Communications Samsung Electronics, gestioneaza strategia de marketing si comunicare din Romania si Bulgaria, fiind responsabila de lansarile de flagship-uri pentru intreg portofoliul de produse pe pietele din regiune, precum si de campaniile de brand. In rolul pe care il are, Simona reuseste sa imbine creativitatea cu pasiunea pentru cifre, contribuind in acelasi timp la construirea si consolidarea unei echipe performante de marketing. Alaturi de echipa pe care o coordoneaza, creeaza cu fiecare campanie noi experiente omnichannel prin care consumatorii pot sa descopere tehnologia inovatoare si universul brandului Samsung.
In cadrul echipei Teads Intelligence, Katarzyna este responsabila pentru managementul strategic si operational al proiectelor actuale de cercetare si masurare pe pietele in crestere din Europa Centrala si de Est si regiunea baltica. Anterior, a lucrat la Publicis Group ca Business Development Manager in Data Science, lucrand pentru proiecte Mar-tech, Data si Research. Are aproape 20 de ani de experienta de lucru pe partea clientilor, in PKO BP, cea mai mare banca poloneza si in Orange Polska, unde a fost Head of Brand Management si a lucrat, de asemenea, in strategii de marketing si Market & Consumer Intelligence.
Catalin este Industry Manager la Google si este specializat in Cybersecurity si Telco, foarte concentrat pe marketing de performanta, automatizare si AI. Lucreaza de peste 10 ani in marketing digital – 6 ani in industria auto, 2 ani de agentie in diferite verticale si 2+ ani in retail. Inainte de a se alatura Google, a fost Digital Marketing Manager la Altex.
Alex gestioneaza parteneriatele de afaceri TikTok in Romania si Europa Centrala, lucrand cu cei mai mari advertiseri si agentii din regiune. Dupa ce a lansat TikTok for Business in 2021, acum creste si extinde operatiunile de afaceri, vanzarile si strategia si consolideaza in continuare prezenta TikTok pe piata. Pe langa rolul sau in Romania, Alex conduce parteneriatele de brand in Republica Ceha si Ungaria, lucrand cu o serie de clienti globali din regiune. Inainte de TikTok, Alex a petrecut 8 ani la Google in Dublin, Irlanda, in mai multe roluri de afaceri si vanzari, lucrand cu agentii media si IMM-uri.
Cosmina are o cariera de peste 11 ani, timp in care a trecut, pe rand, de la o provocare la alta, venite fie din comunicare, advertising sau marketing: a inceput prin a cunoaste lumea marketingului afiliat in echipa 2Performant, unde a invatat si lucrat cu platforma Google AdWords, a continuat ca PR Manager in echipa MSL The Practice si apoi ca Social Media Manager la KUBIS. Timp de 3 ani a facut parte din echipa The Coca-Cola Company ca Digital Commerce Manager, iar in prezent este Digital Marketing Manager la McDonald’s Romania, dezvoltand digitalul ca pilon important in strategia anuala. In tot acest timp, a coordonat sau a facut parte din echipele premiate la festivaluri internationale si locale, adaugandu-si in portofoliu peste 30 de premii si nominalizari la Cannes Liones, SABRE Awards, Golden Drum, Effie, Internetics, Webstock sau PR Awards. Intr-o nota mai personala, Cosmina este super pasionata de scris, citit si cunoscut povesti, si se simte cel mai bine in mijlocul oamenilor si al dezbaterilor aprinse.
Aproape digital native, sigur foarte digital savvy.” Cu studii universitare in finante-banci si brand management, Sinziana lucreaza in marketing din 2012, cu pasiune pentru experientele care pun consumatorul pe primul loc si continut care sa functioneze. Si-a inceput cariera in Red Bull, in echipa de consumer collecting si digital marketing, a continuat la Alexandrion Group si apoi in BAT Romania, unde acum conduce echipa de digital din Romania. Vorbeste cu entuziasm despre eCommerce, social media, proiecte de continut, platforme de loialitate & everything in between.
Silviu coordoneaza in prezent activitatea departamentelor de Digital & Evenimente la nivelul Kaufland Romania si Moldova. Cei 13 ani de activitate in cadrul Kaufland i-au consolidat cunostintele in cadrul unor departamente cheie din cadrul marelui retailer.
Intr-un singur an de la preluarea coordonarii diviziei de digital, a reusit sa defineasca directiile strategice potrivite pentru o dezvoltare accelerata in mediul online, obtinand deja numeroase premii la evenimentele din domeniu si cel mai recent titlul de Cel mai bun canal de YouTube in 2022
Specializata in gestionarea si implementarea de strategii pentru retailul clasic, start-up-uri si ecommerce, Nicoleta are o experienta de peste 10 ani in marketing. Incepand din 2017, ca Head of Marketing Bringo, a participat la dezvoltarea si implementarea intregului model de business pentru primul start-up 100% romanesc construit in jurul serviciului de „personal shopping”. Ulterior, in 2019, s-a alaturat echipei de Brand Carrefour, alaturi de care a dezvoltat strategia onmichannel pentru pilonul Modern Shopping, precum si strategia, identitatea vizuala si comunicarea programului de loialitate Carrefour – Act for Good. In prezent, ca Head of Digital & Ecommerce Marketing Carrefour Romania – companie cu un turnover anual de peste 2.5 miliarde euro – gestioneaza intreaga activitate digitala a brandului. Ca marketer, considera ca primul pas in realizarea unei campanii eficiente este sa gandesti ca un antreprenor, intelegand pe deplin afacerea si nevoile specifice ale consumatorilor.
Cu experienta de peste 20 ani in comunicare, Adrian Pasarica, s-a alaturat echipei Orkla Foods Romania in anul 2011. Dupa cativa ani in care a coordonat brandurile Tomi, Bunica si LaMinut, a preluat pozitia de Head of Marketing. Anterior, a lucrat in zona de creatie, fiind Copywriter si Group Creative Director la Mercury360, iar pana in 2006 a activat in media si show business ca DJ si realizator de emisiuni radio si TV. Conduce o echipa de marketing premiata la festivaluri nationale si internationale, cele mai recente distinctii fiind castigate la Effie Awards, Cresta, Golden Drum, Lurzer’s Archive sau American Design Awards cu Ardealul, Tomi si Linco Patisero.
CEO si fondator al Eskimi – una dintre cele mai importante platforme globale de publicitate programatica, cu peste 1 miliard de utilizatori in intreaga lume – Vytautas are aproape doua decenii de experienta in digital advertising, social media, mobile marketing, telecomunicatii, achizitii clienti si plati mobile. A inceput Eskimi ca o retea sociala pe mobil in Africa si Asia, cumuland 25 de milioane de utilizatori. A condus in continuare cresterea Eskimi DSP pentru a deveni o platforma publicitara programatica competitiva la nivel global. Eskimi creeaza segmente unice de audienta pentru industrii specifice, cum ar fi telecomunicatii, FMCG, branduri de telefoane mobile, servicii bancare si nu numai.
In cei peste 13 ani petrecuti in industria publicitara, Ioana s-a concentrat pe crearea campaniilor integrate pentru clientii globali si locali, carora le-a schimbat business-ul si a incurajat inovatia. Rezultatele muncii ei au fost apreciate cu peste 40 de premii la cele mai prestigioase festivaluri din lume precum Cannes Lions, Clio, One Show, LIA si Eurobest, ulterior fiind invitata si in juriu. Face parte din echipa locala ADC Romania si din echipa globala de leadership a comunitatii See It Be It. In prezent, Ioana lucreaza si antreneaza noua generatie de creativi care vor contribui la urmatoarele campanii importante in lume, fiind ferm convinsa ca nu exista limite pentru ambitia Romaneasca.
Maria este Data Intelligence Strategist la Leo Burnett si are o experienta de 6 ani in digital si comunicare, lucrand de-a lungul timpului pentru 20 de brand-uri din cele mai relevante 8 industrii.
In echipa Data Intelligence, Maria imbina curiozitatea pentru natura umana cu pasiunea pentru inovatie si tehnologie, cu scopul de a dezvolta solutii de data, proiecte ce vizeaza intelegerea consumatorilor, brand mapping si analize dedicate platformelor emergente, precum TikTok.
Alex construieste si promoveaza servicii si produse digitale de peste 10 ani, iar in 2015 a infiintat Social Smarts, companie de cursuri, webinarii si consultanta pe teme de marketing si comunicare in social media. In 2012 a creat primul curs intensiv de social media din Romania, destinat companiilor si agentiilor, cu peste 2000 de absolventi in prezent si un premiu pentru excelenta in educatie din partea IAA Romania.
Andrei Bereanda conduce dezvoltarea strategiei pentru toate platformele digitale ProTV, cu accent principal pe vanzarile digitale, strategia de continut digital si platforma VOD VOYO. In acest rol, el isi valorifica experienta vasta in vanzari, marketing digital, e-commerce si industria media pentru a oferi rezultate remarcabile si pentru a stimula cresterea digitala a organizatiei.
Pe masura ce peisajul digital continua sa evolueze, Andrei exploreaza in mod constant noi oportunitati si tendinte in industria digitala pentru a ramane cu un pas inaintea concurentei si a oferi rezultate remarcabile pentru ProTV. El conduce echipa VOYO pentru a identifica oportunitati de crestere, pentru a dezvolta strategii de continut inovatoare si a implementa optimizari bazate pe date pentru a genera trafic, engagement si venituri pe platforma.
Olimpia are peste 20 de ani de experienta in publicitate, in special in zona de media. A contribuit de-a lungul timpului la lansarea mai multor proiecte si a coordonat sau a facut parte din echipele unor pubisheri importanti – Ringier, Impact, Vice International sau regii de vanzari – Splendid Media. In digital a lucrat cu ThinkDigital, Crimtan si Vice Media Group, dar are si o vasta experienta in BTL, in organizare de evenimente, sponsorizari, activari speciale. Se ocupa de proiecte in care crede sau unde considera ca poate contribui semnificativ si se implica cu tot ce poate pentru reusita acestora. La MGID, platforma grobala de publicitate online, Olimpia ocupa functia de Head of Marketing & Sales si lucreaza indeaproape cu colegii de pe vanzari, marketing si dezvoltare pentru a contura impreuna un produs adaptat pietei din Romania si pentru a contribui la dezvoltarea segmentului de native advertising. Jurnalist de formare, Olimpia are o foarte mare atentie la detalii, este perseverenta (ceea ce cateodata ii si da batai de cap) si tenace si are o mare pasiune pentru limba romana vorbita corect.
Sabin are peste 8 ani de experienta in marketing si se simte in elementul sau fie ca vorbeste despre ATL sau transformare digitala. In timpul carierei sale a ajutat atat firme mici locale cat si branduri internationale sa isi descopere potentialul digital pe platforme precum Facebook, Twitter, TikTok sau Snapchat si sa se dezvolte armonios in ecosistemul web2.0. Acum, Sabin contribuie la strategia si implementarea campaniilor de performance pentru branduri ca UiPath si Bitdefender – in timp ce se pregateste sa ajute brandurile sa isi inteleaga locul si potentialul in web3.0.
Full-stack marketing evangelist cu o cariera de peste 17 ani in domeniu. Dupa ce a fost crescut intr-una dintre cele mai bune scoli de marketing – Unilever – si a gestionat o gama larga de produse si categorii, a condus activitatea Toyota in Romania ca Director de Marketing, mutandu-se in 2018 la ENGIE Romania in cadrul industriei agitate a energiei. Ce reprezinta ea? Un istoric solid de performanta in medii cu ritm rapid, in conditii de piata foarte competitive, definire a strategiei, experienta in branduri in crestere, indragostita de digital, campanii premiate, management financiar, market position & distribution management, precum si dezvoltarea unor echipe curajoase, pasionate si profesioniste.
Mircea este responsabil de dezvoltarea operatiunilor platformei de Programmatic Advertising Eskimi si a parteneriatelor cu agentii de media si branduri din Romania, Ungaria, Cehia si Slovacia. Are o experienta de peste 15 ani in Marketing, Sales, Print & Digital Media Advertising. In trecut a condus departamentul de Marketing al Adevarul Holding intr-o perioada de maxima dezvoltare a presei scrise si a proiectelor cu insert de carte si DVD. Din 2015 activeaza exclusiv in zona de Digital Advertising. Va impartasi informatii, exemple si tendinte constatate la nivel global in cele peste 130 de tari in care solutia Ad-Tech Eskimi deruleaza in prezent campanii de publicitate online.
Mihai are 20 ani de experienta in lumea marketing-ului, dezvoltarea marcilor romanesti si a portofoliilor companiilor multinationale. A lucrat in roluri de Brand Management (Ursus, Timisoreana, Ciucas) si de Director de Marketing (Bergenbier SA si eMAG). In 2015 a fondat Brand Architects, un boutique de consultanta si training, specializat in dezvoltarea pozitionarii, strategiei de brand si a strategiei de comunicare. Vine in ajutorul marcilor si companiilor sa castige lupta competitiva prin pozitionare si diferentiere. Este castigator al 25 de premii ale industriei de marketing si comunicare pentru eficienta campaniilor de branding si marketing derulate pentru marcile pe care le-a creat sau manageriat. Preda Strategia de Marketing in cadrul Entrepreneurship Academy, Maastricht School of Management si Universitatea Alternativa si detine un Executive MBA la Oxford University, Said Business School (2017 – 2019).
Adrian lucreaza de peste 15 ani la intersectia dintre publicitate, date si tehnologie. De peste 4 ani, coordoneaza biroul regional Adform din SEE, ajutand companiile sa gaseasca o mai buna adresabilitate si eficienta in marketingul modern. Adform este singura platforma globala, independenta si complet integrata de publicitate. Din 2002, Adform dezvolta tehnologie ce ofera clientilor control si transparenta, imbunatateste colaborarea dintre om si masina, amplificand rezultatele de business.
Si-a inceput cariera in cercetarea de piata in 2007 iar ultimii 4 ani ani i-a petrecut in echipa iSense Solutions. Din pozitia de Director de Cercetare Cantitativa, Andrei intruchipeaza fara indoiala spiritul companiei. Este doctor in sociologie, cu o solida pregatire academica, si ii place sa imbine rigoarea metodologica cu spiritul creativ al marketingului. Iubeste cercetarea de brand si comunicare si este un adept fervent al scolii de gandire promovate de Byron Sharp. In ultimii doi ani a conceput si coordonat studiul saptamanal Consumer Stress Score, dezvoltat in iSense Solutions ca un instrument gratuit pentru a ajuta clientii si companiile sa navigheze dificultatile provocate de pandemia de coronavirus. In timpul liber ii place sa desluseasca tainele dreptului civil ca student la Facultatea de Drept din cadrul Universitatii Bucuresti.
Radu lucreaza de peste 15 ani in industria de comunicare iar in ultimii 2 ani sustine conceptul de borderless creativity in Ogilvy. Este responsabil de contributia departamentului de Social Media in campaniile de comunicare integrate care urmaresc sa genereze impact si rezultate de business. Incurajeaza intersectia dintre creativitate si analiza de date in proiecte din industria de Real Estate, FMCG, Pharma sau auto. Alaturi de echipa Ogilvy a contribuit la castigarea premiilor SABRE EMEA pentru proiecte de Social – PR.
Ivona conduce departamentul de Digital Marketing Strategy in cadrul Zitec. Cu o experienta de peste 11 ani in Online Marketing si Digital Advertising, Ivona lucreaza cu clienti de pe piata locala si internationala, ajutandu-i sa isi defineasca directiile strategice pentru o dezvoltare accelerata in mediul online.
Raluca Radu este Fondator si Managing Partner MTH Digital – agentie de digital marketing full-service care numara peste 30 de specialisti – si Country Manager ANSWEAR. In 2022 Raluca a primit premiul pentru cea mai buna campanie de marketing in cadrul CONAF. Avand o experienta de peste 18 ani in marketing digital si strategie de business online, Raluca se implica activ in cresterea si educarea pietei de business din Romania in ceea ce priveste digitalizarea afacerilor, fiind trainer de marketing online din 2015 si bucurandu-se pana in present de ghidarea a peste 3000 de absolventilor in cadrul cursurilor organizate de ea ca trainer. Raluca este de asemenea consultant in zona de strategie si marketing online pentru business-uri din domenii variate. In trecut, Raluca s-a ocupat de introducerea pe piata a business-ului OLX.ro si de cresterea acestuia si a condus cu succes echipe si proiecte online in cadrul Naspers, The Group, F64, Acasa.ro. Absolventa de Automatica si Calculatoare si pasionata de matematica, Raluca este convinsa ca datele si logica stau la baza unei strategii de business eficiente.
Robert Trandafir are 13 ani de experienta in digital marketing. A pornit cu SEO, a trecut prin multe specializari de marketing online si a contribuit in mod direct la campaniile de promovare a peste 200 de businessuri in special din mediul ecommerce, de la startupuri la campanii mari, devenind un bun strateg in digital marketing. In prezent, Robert este CEO si cofondator Gun Media, dar se implica activ in strategiile clientilor de top si ofera consultanta pentru antreprenori in ecommerce. Este foarte pasionat de cresterea businessurilor, a finalizat in 2022 studiile unui executive MBA si are o capacitate foarte buna de a explica actiunile de digital marketing posibile oricarui manager sau antreprenor astfel incat sa alinieze campaniile de marketing la obiectivele de business.
Anabela are peste 13 ani de experienta in managementul si administrarea campaniilor de PPC. In 2012, a fondat agentia de performance marketing adLemonade, Google Premier Partner si Meta Partner. Gestioneaza bugete lunare de peste 2 milioane de eur, ajutand de-a lungul timpului peste 500 de business-uri sa creasca accelerat in mediul online. Ca trainer certificat Google, Anabela este implicata activ in educarea pietei, sustinand peste 100 de cursuri de strategie si implementare campanii platite pe cele mai actuale platforme.
Cu o experienta de peste 10 ani in performance marketing, Mihai conduce WebDigital, agentie specializata in campanii de pay per click marketing si digital sales. Misiunea pe care Mihai si WebDigital o au este aceea de a maximiza obiectivele clientilor indiferent ca vorbim de vanzari, lead-uri, rentabilitate sau vizibilitate, iar acest lucru le-au adus recent o serie de premii in competitii internationale si locale. Parcursul de +10 ani in agentie l-a ajutat pe Mihai sa inteleaga dinamica si nevoile tuturor departamentelor din agentie si in special a clientilor gasind de-a lungul timpului solutii si metode prin care sa creasca rezultatele si eficienta.
Dragos Smeu are +12 ani de experienta in digital marketing si performance media, a lucrat in 3 agentii de digital din Romania iar din 2016 a fondat Mavericks, o agentie de digital marketing specializata in performance media si web analytics. In cei 12 ani de experienta a lucrat pentru peste 500 de clienti din peste 200 de domenii de activitate diferite. Pe langa activitatea de specialist in domeniul digital marketing Dragos este implicat si in mai multe proiecte de educatie: la SNSPA, in cadrul Facultatii de Comunicare si Relatii publice detine 2 cursuri la licenta si master, este profesor in cadrul Digital Hub Academy din Brasov, Entrepreneurship Academy si trainer in mai multe proiecte educationale precum Performance School sau Mavericks Digital Academy.
Oana Vasilica vine dintr-o lume in care comunicarea si creativitatea formeaza bazele unui lucru bine facut. A studiat Public Relations, iar in urma cursurilor de digital si-a dat seama ca acesta este domeniul in care se regaseste perfect. Este o fire competitiva, asadar nu asteapta provocarile, ci le cauta pe cele mai greu de infruntat. O persoana atat de dinamica nu putea sa nu indrageasca PPC-ul. Si-a dedicat ultimii 6 ani identificarii celor mai bune oportunitati de crestere a business-urilor prin online si crearii unor strategii complexe si de impact. Vine cu o experienta vasta in domenii precum pharma, FMCG, retail, sau beauty. Totodata, este trainer la numeroase cursuri din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti, Facultatii de Economie si de Administrare a Afacerilor, Bucharest International – School of Management, sau programe precum Google Atelierul Digital. Din postura sa de Team Leader este responsabila de coordonarea echipei de specialisti si de atingerea obiectivelor departamentelor de PPC si Social Media.
Toma Grozavescu ajuta companiile sa creasca si sa gaseasca cele mai eficiente metode pentru a-si mari vanzarile si a atrage clienti noi. Este unul dintre principalii promotori in Romania ai conceptului de growth hacking, aceeasi abordare in marketing folosita de unele din cele mai de succes startup-uri din lume, precum Facebook, Uber, Airbnb sau LinkedIn. In 2015 a pus bazele SMARTERS, prima agentie de Growth Hacking Marketing din Romania. Astazi este autorul a peste 50 de cursuri de marketing si il poti intalni des ca speaker la evenimente de marketing si antreprenoriat sau in rolul de colaborator al publicatiilor de profil.
Vlad Oprea, de 2 ani Technical Account Manager in cadrul Conversion Marketing – una dintre cele mai mari agentii de marketing digital din tara – se evidentiaza prin expertiza sa in administrarea produselor proprietare ale Conversion: Conectoo, Profitshare si Cookiebox. Cu o vasta cunoastere in domeniul marketingului digital, inclusiv email/sms marketing, paid marketing, affiliate marketing, tracking si raportare, Vlad este un adevarat profesionist, cu o pasiune pentru analiza datelor si implementarea de strategii inovatoare in scopul cresterii afacerilor.
Cu o vasta experienta in zona de content marketing si customer onboarding, Alex studiaza felul in care crearea de continut, divertismentul, tehnologia si comertul se intersecteaza pentru a genera noi experiente de cumparare – atat digital, cat si in persoana. Este pasionat de tehnologie si de modul in care aceasta ajuta brandurile sa creeze noi experiente pentru comunitatile si clientii lor. Ca parte a echipei Streams.live, Alex a participat in ultimii doi ani la peste 100 de evenimente de live shopping, lucrand cu zeci de branduri locale si internationale.
Gabriel are o experienta ampla in Strategie, incluzand creatie, media, tehnologie media digitala si strategie de brand atat B2C cat si B2B. Timp de 15 ani a activat in cateva grupuri de comunicare de top (MullenLowe, BBDO, WPP) ajungand Head of Strategy. Totodata face parte din Consiliul Director al Interactive Advertising Bureau (IAB Romania) din 2013.
In 2019 Gabriel a fondat Therefour.io – Brand Strategists, cu scopul de a lega direct eforturile de branding si comunicare de indicatorii de performanta in business.
Cristian China-Birta este blogger pe cristianchinabirta.ro, antreprenor cu agentia de comunicare integrata Kooperativa 2.0, trainer si speaker. A organizat in cei 15 ani de consultanta peste 500 de campanii cu si pentru influnceri. In acelasi timp, a participat ca infuencer la peste 200 de campanii. A scris prima carte despre influencer marketing din Romania, „Ce ne facem, domle, cu influencerii astia?”. A tinut peste 150 de cursuri de social media la solicitarea companiilor si agentiilor, fiind speaker la mai mult de 100 de evenimente in care subiectul principal a fost social media si comunicarea. A publicat peste 13.000 de postari si articole pe blogul sau, pe care scrie din 2007.
Vlogger de tehnologie, Cristian are o experienta de 15 ani in crearea de continut in social media si digital. Cu o activitate constanta pe retelele sociale, are in prezent o comunitate de peste jumatate de milion de urmaritori pe conturile de Youtube, Tik Tok, Facebook si Instagram. Este pasionat de social media si tehnologie, iar experienta in marketing digital l-a ajutat creeze continut video util, interesant si atractiv pentru comunitatile lui. Explica tehnologia pe intelesul tuturor si isi ajuta urmaritorii sa afle rezolvari rapide la problemele pe care le pot intampina in materie de gadgeturi si tehnologie.
Roxana are o experienta de peste 15 ani in marketing digital. Ca antreprenor, a colaborat cu sute de companii locale si internationale care s-au dezvoltat exponential folosind avantajele mediilor digitale. Ca voluntar, a lucrat cu zeci de antreprenori si start-up-uri de succes in diverse programe educationale si de mentorat. In cadrul echipei Zitec, Roxana se ocupa de strategie pentru online lead generation.
Specialist in jurnalism si stiintele comunicarii cu experienta vasta in realizarea si optimizarea strategiilor de comunicare, monitorizarea competitorilor si managementul comunitatilor. A coordonat departamentul de social media din cadrul agentiei Kooperativa 2.0, iar acum se focuseaza pe business development. De-a lungul perioadei a pregatit peste 80 de branduri pentru a se pozitiona corect in mediul digital, oferind servicii de consultanta sau sustinand workshop-uri pentru acestea.