Pe 12 mai, participantii au avut ocazia de a intra in contact cu partea practica a marketingului cu o zi special gandita ca un laborator de idei, care s-a concentrat pe modul de implementare a tacticilor si solutiilor pe platformele digitale. Subiectele din cele 2 training-uri au aratat participantilor cum sa aplice diferite solutii de succes in cadrul companiilor lor.
Strategia digitala este un factor esential in dezvoltarea si sustinerea brandurilor si organizatiilor. Desi la un moment dat a fost considerat doar o mica parte a strategiei de marketing, digitalul este in prezent mediul principal pentru tot mai multe campanii. De aceea este esential ca organizatiile de succes sa adopte o strategie digitala bine construita. Acest curs intensiv a oferit cele mai bune practici, informatii si multe sfaturi utile care in final se vor traduce in valoare reala.
Fie ca lucrezi pentru un brand mare, fie ca faci marketing si comunicare pentru o afacere locala, social media are un rol important in promovarea, mai ales cand te confrunti cu provocarea continua: sa creezi campanii care sa atraga atentia clientilor tai. Acest curs a aratat participantilor cum pot crea campanii eficiente in social media, care sa atraga atentia publicului. Trainerii i-au ghidat pas cu pas prin procesul de dezvoltare si implementare a unei strategii de continut in social media.