Pe 26 aprilie, participantii au avut ocazia sa intre in contact cu partea practica a marketingului, cu o zi special gandita ca un laborator de idei, care s-a concentrat pe modul de implementare a tacticilor si solutiilor pe platformele digitale. Subiectele din cele 2 training-uri au aratat moduri de aplicare a diferitelor solutii de succes in cadrul companiilor.
Strategia digitala este un factor esential in dezvoltarea si sustinerea brandurilor si organizatiilor. Desi la un moment dat a fost considerat doar o mica parte a strategiei de marketing, digitalul este in prezent mediul principal pentru tot mai multe campanii. De aceea este esential ca organizatiile de succes sa adopte o strategie digitala bine construita. Acest curs intensiv a oferit cele mai bune practici, informatii si multe sfaturi utile care in final s-au tradus in valoare reala.
Fie ca lucrezi pentru un brand mare, fie ca faci marketing si comunicare pentru o afacere locala, social media are un rol important in promovarea, mai ales cand te confrunti cu provocarea continua: sa creezi campanii care sa atraga atentia clientilor tai. Acest curs le-a aratat participantilor cum pot crea campanii eficiente in social media, care sa atraga atentia publicului. Trainerii i-au ghidat pas cu pas prin procesul de dezvoltare si implementare a unei strategii de continut in social media.