14-15 aprilie 2021 • EDITIE ONLINE
AFLA NOUTATILE

Conferinta

O zi cu sesiuni ce reunesc specialistii locali si internationali. Conferinta va oferi oamenilor de marketing kit-ul de informatii necesar pentru a face fata provocarilor in mediul digital

Training

Un training intesiv de marketing digital pentru profesionistii romani din companii medii si mari care vor sa isi valideze strategia actuala si in acelasi timp sa afle tactici actuale. Locurile limitate!

Training

Intra in contact cu partea practica a marketingului cu o zi speciala gandita ca un laborator de idei, care se concentreaza pe modul de implementare a tacticilor si solutiilor pe platformele digitale. Subiectele din acest training creeaza o legatura stransa intre sesiunile zilei si vor arata participantilor cum sa aplice diferite solutii de succes in cadrul afacerilor lor.

10:00 - 10:40
Double Check Your Digital Marketing Strategy for 2021
Orice training de marketing incepe cu o doza sanatoasa de strategie, cu actualizarea tacticilor pentru anul in curs si alinierea KPIs la canalele eficiente de comunicare cu consumatorii. De la prima ora te asteapta o doza puternica de strategie aplicata la provocarile actuale din marketing.

Ciprian Susanu

General Manager, Dare Digital

10:45 - 11:25
Facebook Marketing

Facebook Ads este o platforma de promovare unde poti ajunge la 11 milioane de utilizatori in Romania. Toti sunt in publicul tau tinta? Probabil nu. Participa la training-ul dedicat pentru Facebook Ads pentru a intelege mai bine despre cum gasesc audienta cea mai potrivita in multimea de utilizatori de pe Facebook, despre relatia obiectiv de comunicare - tipologie de campanii sau despre cum ar trebui sa arate un banner care trezeste interes. Want more? You'll get more! Vei afla si despre cum iti poti seta mai clar KPIs si o definire mai clara a succesului in campania ta de promovare pe Facebook.

Subiecte:

• ce tip de campanie aleg in functie de obiectivele mele
• alegerea audientei potrivire: public cald vs. public rece
• ce tip de continut are cele mai bune rezultate
• bune practici pentru bannere relevante pentru utilizator
• cum definesc succesul campaniei mele pe Facebook?

Dragos Smeu

General Manager, Mavericks

11:30 - 12:10
Instagram Marketing

Fie ca urmaresti sa cresti traficul pe site sau numarul vizualizarilor ori sa directionezi interactiunea cu utilizatorii catre o vanzare, reclamele pe Instagram te pot ajuta pentru a-ti indeplini obiectivele de business. Aceasta prezentare va oferi idei si solutii pentru a transforma un follower de pe Instagram intr-un client.

Subiecte:

• Content organic pe Instagram - ce fel de content postam, cat de des sa postam, stories sau posts, amplification tools, community building - Instagram Feed, Reels, IG TV, Stories, Explore, Highlights;
• Utilizarea Creator Studio si Insights pentru crearea de continut pe pagina de Instagram;
• Hashtags, tipuri de postari, locatie si alte detalii care ajuta la obtinerea de engagement pe profilul Instagram;
• Cum setam campanii de Instagram Ads ca sa obtinem rezultate – targetare, placements, custom audiences, lookalike audiences, creative, buget;
• Copywriting si creative de succes si care atrag click-uri.

Raluca Radu

Founder, MTH Digital

12:15 - 12:55
YouTube Marketing

Cu 12 milioane de utilizatori in Romania, YouTube este pentru multi si televiziune, si motor de cautare, si sursa de divertisment, si canal de stiri chiar. Pe masura ce continutul video online se bucura de o raspandire crescanda in Romania, brandurile trebuie sa includa YouTube in strategia lor de promovare, pentru a completa campaniile TV sau digitale. Aceasta prezentare va explica cum se deruleaza o campanie de publicitate pe YouTube.

Subiecte:

• Importanta YouTube in mixul de comunicare online
• Reguli de baza cand pornesti o campanie pe YouTube
• Cele mai eficiente formate de reclama pentru brandurile romanesti
• Tactici de targeting pentru a atinge audiente din diverse segmente de varsta.

Mihai Andrei

Managing Partner, WebDigital

13.00 – 14.00
Pauza de Pranz
14:00 - 14:40
Google Marketing

Fara doar si poate, Google domina peisajul marketingului online, la noi si oriunde in alta parte. De aceea, orice brand, din orice industrie, trebuie sa ia in considerare astazi reteaua de advertising a Google, in campaniile sale, pentru a creste impactul mesajului, dar mai ales pentru a ajunge la audienta relevanta. Aceasta prezentare va aduce in prim plan cele mai noi idei de promovare prin Google.

Subiecte:

• Adaptarea promovarii Google Ads in functie de industria din care faci parte
• Construirea funnel-ului cu ajutorul platformei Google Ads
• Scalare versus optimizare
• Succesul in online dincolo de cifre

Eugen Predescu

CEO, Canopy Digital

14:45 - 15:25
E-Mail Marketing

E-mailul este un canal extrem de util pentru marketeri si poate avea un impact semnificativ in brand awareness si vanzari. Multi factori insa pot afecta eficienta unei campanii. In aceasta prezentare, vom aprofunda elemente cheie care vor creste eficacitatea unei campanii de e-mail marketing.

Subiecte:

• Cum a schimbat pandemia modul de comunicare prin e-mail si pe retele sociale, frecventa trimiterii mesajelor si tonul abordat dupa martie 2020
• Cum se realizeaza comunicarea intre baze de date diverse si cand consideram ca fiind suficiente datele solicitate
• Care sunt tendintele pentru 2021 in privinta principalilor clienti de e-mail, cum sa comunicam folosindu-ne de cat mai multe tehnologii in cat mai putine platforme
• Tips & tricks pentru o campanie de succes
• De ce securitatea datelor trebuie sa fie un factor decisiv in campaniile de email marketing

Cristian Iosub

Digital Platforms Manager, Conversion

15:30 - 16:10
Tips for Optimizing your Digital Advertising Campaign
Campaniile de marketing digital au in ADN-ul lor optimizarea. Cu atata tehnologie si cu multe instrumente, numai marketerii fara experienta nu isi optimizeaza campaniile. Practic acestia rateaza cresterea performantei campaniilor pe parcursul desfasurarii lor. Marketerii buni nu dau drumul la campaniei si asteapta rezultatele. Marketerii buni optimizeaza.

Anabela Luca

Managing Director & Google Certified Trainer, adLemonade

16:15 - 16:55
Budget Optimization
Nu taiati bugetul pe 2021 inainte de a urmari acest modul al training-ului. Cel mai adesea bugetul include creatia, media, instrumentele de lucru si fee-ul agentiei. Bugetul de media cantareste cel mai mult si este totodata cel mai important, mai ales in contextul unor comunicari complexe, cu tactici diverse si pe mai multe canale. Mult doritul ROI este legat de felul in care este cheltuit si optimizat bugetul. Aflati secretele bugetarii si mai ales ale optimizarii.

Ionut Munteanu

Digital Marketing Evangelist & Founder Reefkig, WebDigital, Upgradient

Digital Marketing Forum 2021 aduce o serie de avantaje partenerilor, contribuind la pozitionarea brandului, determinand asocierea acestuia cu specificul evenimentului si oferind oportunitatea de a interactiona direct cu persoane importante pentru companie.
Organizator
PARTENERI
Cu sprijinul
  • Hosting by Host-Age.ro
Parteneri media
Comunitati