16-17 MAI 2022 • HOTEL JW MARRIOTT & ONLINE

Training

Un training intensiv de marketing digital pentru profesionistii romani din companii medii si mari care vor sa isi valideze strategia actuala si in acelasi timp sa afle tactici noi.

Conferinta

O zi cu sesiuni ce reunesc specialistii locali si internationali. Conferinta a oferit oamenilor de marketing kit-ul de informatii necesar pentru a face fata provocarilor in mediul digital.

Program Training 2022

ZIUA 1 (16.05) - DIGITAL MARKETING TRAINING

Intra in contact cu partea practica a marketingului cu o zi speciala gandita ca un laborator de idei, care se concentreaza pe modul de implementare a tacticilor si solutiilor pe platformele digitale. Subiectele din acest training creeaza o legatura stransa intre sesiunile zilei si vor arata participantilor cum sa aplice diferite solutii de succes in cadrul afacerilor lor.

08.00 - 08.45 INREGISTRAREA PARTICIPANTILOR
Cafeaua, croisssantul si locul preferat ii asteapta pe cei mai matinali dintre participanti.
09.00 - 11.30 SESIUNEA 1
Focus on Strategy: How Digital Marketing Influences Consumer Decisions

Cunoasterea consumatorilor este primul pas din strategia digitala si e acum mai importanta ca oricand, pe fondul transformarilor sociale din ultimii doi ani. Este la fel de important sa stim cum iau consumatorii decizii in realitate si care e diferenta fata de perceptia noastra si cum pot fi influentate aceste decizii folosind marketingul digital.

Subiecte:

  • Ce e strategia de marketing digital.
  • Captarea atentiei consumatorilor
  • Tactici digitale fundamentale
  • Influentarea deciziei cosumatorilor
  • Schimbari in deciziile de cumparare ale romanilor

Victor Rotariu

Head of Strategy and Insights, GroupM

Facebook Marketing

Descopera cum poti folosi Facebook Ads pentru afacerea ta cu ajutorul acestei prezentari aplicate, plina de idei si solutii. Vei avea acces la toate cunostintele si inspiratia necesare pentru a lansa o campanie de succes pe Facebook.

Subiecte:

  • Campanii video eficiente pe Facebook
  • Utilizarea formatelor de succes in campaniile pe Facebook
  • Reducerea cheltuielilor cu reclamele pe Facebook
  • Crearea unor reclame care dau rezultate
  • Cresterea numarului de conversii pe Facebook

Eugen Predescu

PAID MEDIA MANAGING DIRECTOR, DWF

Google Marketing

Fara doar si poate, Google domina peisajul marketingului online, la noi si oriunde in alta parte. De aceea, orice brand, din orice industrie, trebuie sa ia in considerare astazi reteaua de advertising a Google, in campaniile sale, pentru a creste impactul mesajului, dar mai ales pentru a ajunge la audienta relevanta. Aceasta prezentare va aduce in prim plan cele mai noi idei de promovare prin Google.

Subiecte:

  • Strategii de targeting creative
  • Crearea unor reclame cu impact
  • Idei pentru generarea de lead-uri
  • Crearea de continut relevant pentru consumatori

Mihai Andrei

Managing Partner, WebDigital

11.30 - 12.00 PAUZA DE CAFEA
O cafea alaturi de profesionistii in domeniu este intotdeauna un moment bun de socializare
12.00 - 13.40 SESIUNEA 2
Instagram Marketing

Fie ca urmaresti sa cresti traficul pe site sau numarul vizualizarilor ori sa directionezi interactiunea cu utilizatorii catre o vanzare, reclamele pe Instagram te pot ajuta pentru a-ti indeplini obiectivele de business. Aceasta prezentare va oferi idei si solutii pentru a transforma un follower de pe Instagram intr-un client.

Subiecte:

  • Reguli de baza cand pornesti o campanie de advertising pe Instagram
  • Tactici creative de retargeting pentru a ajunge la publicul tinta dorit
  • Avantajele Business Manager-ului Facebook fata de functia Promote din Instagram
  • Sfaturi pentru a crea ad-uri eficiente
  • Cum folosim Insta Stories in campaniile de marketing
  • Metoda cea mai buna de masurare a rezultatelor campaniilor.

Anabela Luca

Managing Director, AdLemonade

YouTube Marketing

Cu 12 milioane de utilizatori in Romania, YouTube este pentru multi si televiziune, si motor de cautare, si sursa de divertisment, si canal de stiri chiar. Pe masura ce continutul video online se bucura de o raspandire crescanda in Romania, brandurile trebuie sa includa YouTube in strategia lor de promovare, pentru a completa campaniile TV sau digitale. Aceasta prezentare va explica cum se deruleaza o campanie de publicitate pe YouTube.

Subiecte:

  • Importanta YouTube in mixul de comunicare online
  • Reguli de baza cand pornesti o campanie pe YouTube
  • Cele mai eficiente formate de reclama pentru brandurile romanesti
  • Tactici de targeting pentru a atinge audiente din diverse segmente de varsta.

Dragos Smeu

Founder, Mavericks

13.40 - 14.30 PAUZA DE PRANZ
Ca intotdeauna, la mijlocul zilei, participantii sunt asteptati la un pranz de 5 stele
14.30 - 17.00 SESIUNEA 3
Emerging Platforms: TikTok, Snapchat, Twitter

Deja multe companii folosesc un mix extins de canale social media pentru a ajunge cat mai precis la publicurile tinta. Desi par a fi mai degraba challengers, TikTok, Snapchat si Twitter reusesc sa livreze rezultate unor brand-uri din domenii puternic concurentiale. O prezentare plina de noi oportunitati.

Sabin Belusica

Senior Performance Lead, Httpool

E-Mail Marketing

E-mailul este un canal extrem de util pentru marketeri si poate avea un impact semnificativ in brand awareness si vanzari. Multi factori insa pot afecta eficienta unei campanii. In aceasta prezentare, vom aprofunda elemente cheie care vor creste eficacitatea unei campanii de e-mail marketing.

Subiecte:

  • Solutii pentru reducerea numarului de dezabonati
  • Bune practici in utilizarea Subiectului pentru a incuraja abonatii sa deschida e-mailul
  • Tendinte in e-mail marketing pentru 2022
  • Sfaturi pentru evitarea filtrelor Spam
  • Interactivitatea in mesajele trimise pe e-mail: ce se poate face astazi

Vlad Oprea

Tech Account Manager, Conversion

Tips for Optimizing your Digital Advertising Campaign

Campaniile de marketing digital au in ADN-ul lor optimizarea. Cu atata tehnologie la dispozitie si cu multe instrumente valoroase, numai marketerii fara experienta nu isi optimizeaza campaniile. Practic acestia rateaza cresterea performantei campaniilor pe parcursul desfasurarii lor. Marketerii buni optimizeaza. Intotdeauna.

Catalin Macovei

Founder, MoLoSo

Digital Marketing Forum aduce o serie de avantaje partenerilor, contribuind la pozitionarea brandului, determinand asocierea acestuia cu specificul evenimentului si oferind oportunitatea de a interactiona direct cu persoane importante pentru companie.
ORGANIZER
MAIN PARTNER 2022
GOLD PARTNERS 2022
AGENCY PARTNERS 2022
SILVER PARTNERS 2022
Platform Partner 2022
SUPPORTED BY
  • Hosting by Host-Age.ro
MEDIA PARTNERS
COMMUNITIES